WIndows 10 updateassistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Een deze dagen probeerde ik de WIndows 10 updateassistent uit te voeren. In eerste instantie leek alles goed te gaan totdat ik een melding kreeg dat er iet mis was gegaan met de foutcode 0xc1900107. Er werd niet aangegeven waarop die foutcode betrekking heeft. Heeft iemand een suggestie wat ik met deze foutcode zou kunnen doen?

Theo Bakker

Gebeurt hetzelfde als je je virusscanner uitzet voordat je gaat updaten?

Ook als ik het antivirusprogramma van Eset Nod32 Antivirus verwijderd had bleef dezelfde foutcode weer verschijnen. Iemand anders een suggestie?

Ook na het opnieuw opstarten bleef ik dezelfde foutcode weer zien.

Veel mogelijke oorzaken. Als je de foutcode in Google intypt krijg je dit : Klik

Je kunt dus beginnen met lezen...........

Ook het gebruik van Reimage levert geen goed resultaat op.

Reimage is een PUP, een potentially unwanted program. Dergelijke programma's hebben dubieuze achtergrond en / of vertonen gedrag dat vergelijkbaar is met malware.

Uit tests is gebleken dat dit programma problemen "detecteert" die er niet eens zijn ! In een volgende stap wordt dan voorgesteld de software aan te kopen, met als doel de "problemen" op te lossen.

Installeer je dit programma en koop je de software aan, dan beginnen de problemen pas écht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan