Windows 10 upgraden opstart f2 bios of f12 kiezen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Upgraden van 8.1 naar 10. Nu zwart scherm kiezen f2 enter bios setup menu of f12 multi boot menu staat er. Er gebeurt niets als ik f12 aanklik. Wat te doen?

Uiteraard heb ik dat gedaan. Rotzooi deze upgrade. Besturingssysteem is er af en laptop op zwart. Pas op dus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard heb ik dat gedaan. Rotzooi deze upgrade. Besturingssysteem is er af en laptop op zwart. Pas op dus.

Vreemd, ik heb nu bijna 30 pc's onder de riem (volgens mij ga ik daar deze middag overheen) en deze upgrade is het beste wat Microsoft gedaan heeft in de laatste 10 jaar (en dat uit de mond van een Linux fan :P)

Sinds de pc is opgestart loont het om de volgende dingen even te doen:
  • Oude windowsbestanden opschonen. Hier kan je lezen hoe.
  • Scannen met JRT ADWcleaner & RogueKiller
  • Opruimen met Ccleaner. Hier kan je vinden hoe.
  • Je opstartprogramma's nalopen. Hier kan je vinden hoe.

Hierna heb je in ieder geval een schone Windows 10 installatie :D

Mastermindzh dank
Heb3,5 uur in de wacht gestaan bij Microsoft windows 10 ondersteuning...dus gaat duidelijk niet altijd vlekkeloos.

Oude windowsbestanden opschonen heb ik gedaan, foutraportages windows niet gedelete.
Heb gescand dan zijn er vervolgens 17 verouderde programma's laptop is 1,5 jaar oud. Betaalde versie aanschaffen?CCcleaner doe ik regelmatig.

Ik heb nog een CD voor 8.1 installatie maar als het even kan wil ik niet mijn laptop helemaal leeghalen.

Drives nvidia en Intel heb ik geüpdate. Toen ging ie Windows 10 weer upgraden en als ie dan op 75 procent is gaat ie de oude versie weer herstellen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan