windows 10 voorkeursnetwerkenlijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk het wel.

Bij een bedraad netwerk heb je geen bedraadnetwerk-voorkeurslijst, er is maar 1 netwerk en da's je huidige, maar dat antwoord heb je gisteren ook al gekregen.

De enigste uitzondering zou een machine kunnen zijn met 2 LAN aansluitingen en daarnaast een situatie dat er 2 netwerken 'draaien' bij een user. (Al heb ik er geen flauw idee van hoe dat werkt / hoe dat zou moeten, ik heb er geen verstand van).

Laatst bewerkt:
ik denk het wel.

Bij een bedraad netwerk heb je geen bedraadnetwerk-voorkeurslijst, er is maar 1 netwerk en da's je huidige, maar dat antwoord heb je gisteren ook al gekregen.

maar in die lijst sta ik 2 keer onnodig in als ik via de laptop en iPad en al kijk hoe kan ik die 2x onnodige netwerken verwijderen?

Misschien begrijpen wij (topic van gisteren en vandaag) je verkeerd.

Maak maar een screendumpje van hetgeen je ziet en waar je vanaf wil. Dat kijkt en 'praat' makkelijker voor ons.

Kijk naar de afbeelding : mijn machine 'detecteert' meerdere Wifi netwerken maar slechts 1 bedraad (de bovenste) en da's de mijne.

lan en wifi.jpg

Laatst bewerkt:
Misschien begrijpen wij (topic van gisteren en vandaag) je verkeerd.

Maak maar een screendumpje van hetgeen je ziet en waar je vanaf wil. Dat kijkt en 'praat' makkelijker voor ons.

Kijk naar de afbeelding : mijn machine 'detecteert' meerdere Wifi netwerken maar slechts 1 bedraad (de bovenste) en da's de mijne.

Bekijk bijlage 281285

die lijst bedoel ik kan ik niet vinden in windows 10

Nu ben je eerlijk gezegd net zo verwarrend / vaag als gisteren.............
Als je die lijst niet kunt vinden, hoe weet je dan / kun je weten, dat je last hebt van het feit dat er een tweede netwerk zichtbaar is? Je ziet de lijst niet en dus het 'oude' netwerk niet............ ???

Dat lijstje staat onder het 'monitortje' rechtsonder op de taakbalk en als het icoontje van het bedraadde of Wifi netwerk niet zichtbaar is, dan maak je dat eerst zichtbaar door :

door rechts te klikken op het pijlpuntje met de punt naar boven, dan te kiezen voor 'instellingen', dan naar beneden scrollen en kiezen voor 'systeemvak' (welke pictogrammen daar vertoond moeten worden)

Laatst bewerkt:
Nu ben je eerlijk gezegd net zo verwarrend / vaag als gisteren.............
Als je die lijst niet kunt vinden, hoe weet je dan / kun je weten, dat je last hebt van het feit dat er een tweede netwerk zichtbaar is. Je ziet de lijst niet en dus het 'oude' netwerk niet............ ???

ik zeg toch dat ik met laptop en andere apparaten dat lijstje wel kan zien.....

Wat is buitenlands aan de middelste en de 3e alinea van mijn vorige bericht?

Daarnaast : post dan een screendumpje van dat lijstje van die andere machine, dan ZIEN we wat.

Laatst bewerkt:
Laat dat lijstje dan zien!

jonge dan moet ik de laptop en al aanzette ik weet toch dat het dezelfde is op iPhone zieje het op iPad op laptop alleen hier niet en als ik rechts op een netwerk klik gebeurt er ook nix

Ik ben nu net zover als mrmusic aan het eind van je andere topic. Als jij niet geholpen wil worden door simpelweg even een screendumpje te plaatsen, dan rest mij weinig anders dan je succes te wensen.

Met alle apparaten die draadloos verbonden zijn kun je het lijstje zien.

In je pc met Windows 10 die bedraad is aangesloten, kun je dat lijstje niet zien

Met alle apparaten die draadloos verbonden zijn kun je het lijstje zien.

In je pc met Windows 10 die bedraad is aangesloten, kun je dat lijstje niet zien

ja dat klopt maar ''met alle apparaten die draadloos verbonden zijn'' krijg ik met m'n rechtermuisknop niets te zien

't is al opgelost

het gaat gewoon weg als je het niet gebruikt ik ben beneden op de laptop geweest en zag maar 1 netwerk van ons huis dus zal wel solved zijn

SOLVED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan