windows 10 voorkeursnetwerkenlijstje

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk het wel.

Bij een bedraad netwerk heb je geen bedraadnetwerk-voorkeurslijst, er is maar 1 netwerk en da's je huidige, maar dat antwoord heb je gisteren ook al gekregen.

De enigste uitzondering zou een machine kunnen zijn met 2 LAN aansluitingen en daarnaast een situatie dat er 2 netwerken 'draaien' bij een user. (Al heb ik er geen flauw idee van hoe dat werkt / hoe dat zou moeten, ik heb er geen verstand van).

Laatst bewerkt:
ik denk het wel.

Bij een bedraad netwerk heb je geen bedraadnetwerk-voorkeurslijst, er is maar 1 netwerk en da's je huidige, maar dat antwoord heb je gisteren ook al gekregen.

maar in die lijst sta ik 2 keer onnodig in als ik via de laptop en iPad en al kijk hoe kan ik die 2x onnodige netwerken verwijderen?

Misschien begrijpen wij (topic van gisteren en vandaag) je verkeerd.

Maak maar een screendumpje van hetgeen je ziet en waar je vanaf wil. Dat kijkt en 'praat' makkelijker voor ons.

Kijk naar de afbeelding : mijn machine 'detecteert' meerdere Wifi netwerken maar slechts 1 bedraad (de bovenste) en da's de mijne.

lan en wifi.jpg

Laatst bewerkt:
Misschien begrijpen wij (topic van gisteren en vandaag) je verkeerd.

Maak maar een screendumpje van hetgeen je ziet en waar je vanaf wil. Dat kijkt en 'praat' makkelijker voor ons.

Kijk naar de afbeelding : mijn machine 'detecteert' meerdere Wifi netwerken maar slechts 1 bedraad (de bovenste) en da's de mijne.

Bekijk bijlage 281285

die lijst bedoel ik kan ik niet vinden in windows 10

Nu ben je eerlijk gezegd net zo verwarrend / vaag als gisteren.............
Als je die lijst niet kunt vinden, hoe weet je dan / kun je weten, dat je last hebt van het feit dat er een tweede netwerk zichtbaar is? Je ziet de lijst niet en dus het 'oude' netwerk niet............ ???