Windows 10 vreemd probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
227
Ik heb 2 dagen gelden 2 pc`s in huis van W7 naar W10 uitgevoerd.
In W10 ondervond ik wat problemen met het delen van de mappen.

Dus vandaag besloten beide toch maar weer naar W10 terug te zetten omdat het delen probleem ook niet
in W7 werkte.

Het vreemde is nu dat ik op de desktop bij upgrade de melding krijg dat het beeldscherm niet geschikt is voor
W10 terwijl deze eerst wel goed was.

Ik begrijp er dus niet veel van. Ik had het volgende gedaan de map waar de upgrade in stond verwijderd maar deze wordt telkens terug geplaatst.

Waarschijnlijk een instelling in register die het moeilijk maakt en ik bij installatie deze melding krijg


Weet iemand hoe ik hier omheen kan. Lijkt alsof Microsoft er op uit is dat er een nieuwe pc gekocht zal worden omdat die optie er gelijk bij zit.
 
nu je hebt 2 pc's je hebt een router en bijde hebben een ip (ga ik vanuit).

Vervolgens heb je internet verbinding die moet op thuisnetwerk staan zodat windows een pak regeltjes in je firewall aanpast.
vervolgens moet je rechts klikken op een map die je wil delen geadvanceerd en dan kan je het aan zetten hij zal vragen of je zekerbent.
Het is interessant om de map shared te noemen hierdoor weet je dat het om een gedeelde map gaat.
nu als je op je pc een map gedeeld zet dan kan je meestal al op de pc zelf zien dat de map gedeeld is.
 
Ik doel niet meer zo op het delen. Dat gaat namelijk nu in Windows 7 nog steeds fout.
Maar internetverbinding op thuisnetwerk staan. Kun je dit ergens aangeven dan?


Maar waar het eigenlijk om gaat dat ik w10 terug gezet heb naar w7 en nu opeens niet meer terug kan naar w10.
Mijn beeldscherm is opeens niet goed meer.

Dacht het op te lossen met laatste driver maar zonder succes. Blijf dezelfde melding krijgen.

W10 kan daardoor niet geïnstalleerd worden.
Op laptop lukt hetzelfde wel gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan