Windows 10 weer terug gezet naar W 7,nu geen bureaublad meer in te stellen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter paulg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

paulg

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Tijdje terug HP gekocht van iemand met W7 erop .Van de week W 10 erop gezet .Beviel niet ,kon nog terug naar w7 ,ging allemaal prima .Echter het bureaublad blijft zwart ,hoe vaak ik er ook een pic opzet ,na enige tijd springt hij weer op zwart ,ook bij opnieuw opstarten.
Hij geeft wel een melding rechtsonder in beeld dat de W7 niet legitiem is.Blijkbaar zo door vorige eigenaar erop gezet.
De oude W7 liet zich wel steeds voorzien van de gewenste afbeeldingen.
Is hier nog een oplossing voor?Heeft dat niet legitiem zijn verder nog nadelen?

Hoi,
Heeft dat niet legitiem zijn verder nog nadelen?
Ja, dat de versie illegaal was gefikst, je nu een illegale versie hebt en bepaalde updates en MS programma's niet meer kunt downloaden en je bureaublad zwart blijft.
Leesvoer.

Laatst bewerkt:
Omdat ik die W10 wel keurig kreeg aangeboden van Windows ,ging ik er van uit dat de W7 ook legaal was ,ook omdat het bureaublad daar wel in te stellen was .
Is er een trucje om dat bureaublad te herstellen,de rest functioneert eigenlijk gewoon prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan ga ik me op een hellend vlak begeven wat ik als moderator op dit forum beslist niet kan doen, trouwens anderen ook niet want het staat duidelijk in De Voorwaarden.

even terug naar de vorige eigenaar en het daar laten herstellen.

even terug naar de vorige eigenaar en het daar laten herstellen.
Die ken ik niet meer ,het is ook geen halszaak .Maar een mooi plaatje is wel leuk .Fröbel wel wat via Google ,bedankt voor de reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan