Windows 11 foutcode:0xc000000f

Glenn0709

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
5
Na een crash start mijn HP laptop Windows 11 niet meer op. Het was mij gelukt om in Windows herstel te komen. Niks werkte meer. Wel Windows 11 opnieuw installeren met behoud van mijn gegevens. Tot 2 keer blijven hangen bij Windows installeren. Nu kom ik nergens meer in ook niet in de bios. Het blijf steken op een blauw scherm Herstel foutcode:0xc000000f (zie bijlage) met meerdere optie druk op Enter,F1.F8 of op Esc geen van de optie werkt, komt steeds terug op deze scherm met de foutcode Er zit een boot usb in die doet het ook niet meer het wordt wel gelezen maar komt ook terug met de foutcode als ik op F2 druk zodra ik het opstart . Windows herstel F11 kom ik niet eens meer in. Volgens mij is de Harddisk beschadigd.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
 

Bijlagen

  • Foutmelding.jpg
    Foutmelding.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de Harddisk beschadigd.
Dan moet je deze schijf vervangen. Maar lijkt mij niet. Hier kun je meer vinden over dit probleem.
Anders even afwachten of Lange Pier die hier veel verstand van heeft antwoord geeft.
 
Senso bedank voor je reactie, ik had het al geprobeerd ik kom niet bij systeem Herstel uit, kan ook niet via de Windows-toets+R dos scherm opstarten. Linksonder bij het opstarten staat F11...system Recovery dan komt blauwe scherm Herstel. Dan wacht ik wel op Lange Pier als hij antwoord kan geven.
 
Normaal pak je het herstelmedium een cd of stick gemaakt met AOMEI/Todo Backup/Acronis e.a. en dan start je op en in de BIOS wijzig je het opstart medium en zet een systeemkopie terug. Dan is de pc hersteld, maar wellicht heb je geen bootmedium en systeemkopie gemaakt. Dan is het afwachten.
 
Normaal pak je het herstelmedium een cd of stick gemaakt met AOMEI/Todo Backup/Acronis e.a. en dan start je op en in de BIOS wijzig je het opstart medium en zet een systeemkopie terug. Dan is de pc hersteld, maar wellicht heb je geen bootmedium en systeemkopie gemaakt. Dan is het afwachten.
Er voor had ik al in de Bios de boot al gewijzigd om via de Usb stick te installeren ik zie het ook op reageren maar het pakt het niet. ik heb de batterij cr2032 in de laptop ook al vervangen, maar het heeft niet geholpen. Je heb gelijk dat het geen bootmedium herkent. Dan wacht ik af.
 
De BCD is beschadigd, zeker geen back-up gemaakt?

Een UEFI systeem dien je via de bootkey op te starten met een USB stick.
Dacht F9 voor Hp.
 
De BCD is beschadigd, zeker geen back-up gemaakt?

Een UEFI systeem dien je via de bootkey op te starten met een USB stick.
Dacht F9 voor Hp.
Nog bedank voor je reactie ik heb de Repair and Recovery Tool Home Edition 7.0 iso op een Usb stick gezet. Het is niet gelukt Usb stick wordt wel gelezen maar komt steeds terug in het blauwe herstel scherm. Ik ga een andere schijf in de laptop zetten over twee dagen heb ik het, dan hoop ik dat het lukt. Je hoort nog als het gelukt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan