Windows 11 verandering verschuiven maps,foto's,of andere documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonb70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2023
Hallo,het valt mij op dat het verschuiven van mappen e.d.,anders gaat dan in voorgaande windows.
Als ik bijvoorbeeld een foto naar een map wil schuiven gaat dat niet in 1 keer en moet je rechtermuis knop gebruiken om te schuiven en dan kan je niet rechtstreeks naar,in de betreffende map schuiven maar verschijnt er een keuzebericht "hierheen verplaatsen" ,omslachtig vind ik.
Kan dat niet veranderd worden?! Of zit dat gewoon vast in het systeem

Werkt hier net als in andere Windows versies gewoon met de lnkermuisknop, in 1 keer en zonder dat bericht.

Verplaatsen door te slepen. Wil je kopiëren, sleep dan terwijl je Ctrl ingedrukt houd. Beide met de linker muisknop.
Werkt hier in Win11 op de normale manier.

Je kan dit met de rechter muisknop doen, dan krijg je inderdaad een submenu waarin je moet kiezen.

Laatst bewerkt:
Vreemd dat dat bij mij niet werkt,ka het ook niet veranderen.Kan bijvoorbeeld ook niet bij een testexamen voor halen taxipas ,bij een verkeerssituatie,niet aangeven d.m.v.ballonnetjes wie voorrang heeft.Kan de ballonnetjes niet verschuiven.

testexamen voor halen taxipas ,bij een verkeerssituatie,niet aangeven d.m.v.ballonnetjes wie voorrang heeft.Kan de ballonnetjes niet verschuiven
Huh, ik ben kwijt wat je aan het doen bent, in welk programma?

Bij een online examen ,heb ik een plaatje met een verkeers situatie,van bijvoorbeeld voorrangsweg en de wegen die erop aansluiten,bijvoorbeeld fiets op voorrangsweg,auto op weg die daar haaks op aansluit,enz
Je kan dan dmv ballonetjes aangeven wie voorrang heeft maar die ballonetjes kan ik niet verschuiven naar de goede plek terwijl ik dat wel kan op mijn laptop met win.10
Zit iets niet goed in mijn windows 11

verschuiven van mappen e.d.
Hieruit concludeerde ik dat het om de Windows Verkenner ging.

Bij een online examen ,heb ik een plaatje met een verkeers situatie
Het gaat om de browser, gebruik je Edge, Chrome, Safari of Firefox?
Heb je de website test al geprobeerd met een andere browser?

Het lijkt alsof de browser geen toegang heeft tot bepaalde adressen van pagina's. Dit kan komen door bijvoorbeeld advertentie blockers, bankaire bescherming of dns beperking door een door u aangepast Hosts bestand met omleiding van bepaalde URL doelen naar nul. Er zijn ook malware scanners die het uitvoeren van scripts op pagina's verhinderen en een add-on voor bescherming op Internet ligt daarbij voor de hand maar kan ook een virus pakket zijn welke Internet verkeer beschermt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan