Windows 2000-drivers ATI Mobility Radeon 9600

• Onderwerp starter Onderwerp starter trwm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trwm

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Mensen,

Ik ben op zoek naar Windows 2000-drivers voor de video-kaart in mijn laptop (PB R7730). Het is een ATI Mobility Radeon 9600.

PB ondersteund alleen Windows XP (is waarschijnlijk het enige dat ze snappen), en biedt verder geen ondersteuning op wat ze leveren. De meneer van de helpdesk kon verder alleen vertellen dat ik even op de website van de fabrikant moet kijken voor andere drivers.

De melding die ik daar krijg:

Display drivers and multimedia applications for notebooks with ATI graphics solutions are available for download from your Notebook manufacturer.
Iemand enig idee hoe ik deze grafische kaart fatsoenlijk aan de praat krijg?
(aan antwoorden als "installeer Windows XP, dat werkt vet-gaaf-cool-tof" heb ik niets en geen behoefte )

Any ideas?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door trwm

Lezen, lezen. De link die jij geeft is voor ATI Radeon 9600, ik zoek drivers voor ATI Mobility Radeon 9600; die werken dus niet...

Weet je wat nu het gekke is, het is precies dezelfde driver als die M@rio geeft in z'n eerste link, dus een IGP driver (intergrated graphics) welke ook als mobility gebruikt wordt, misschien heb ik iets verder gelezen als jij.

Overigens moet om deze driver te laten werken wel SP4 geïnstalleerd zijn.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maestro12

Weet je wat nu het gekke is, het is precies dezelfde driver als die M@rio geeft in z'n eerste link, dus een IGP driver (intergrated graphics) welke ook als mobility gebruikt wordt, misschien heb ik iets verder gelezen als jij.

Overigens moet om deze driver te laten werken wel SP4 geïnstalleerd zijn.
Nee, het gekke is dat de blijkbaar goede driver het dus gewoon NIET doet (SP4 is natuurlijk geinstalleerd, net als alle latere updates).

Dan mag de vraagsteller deze vraag ook als opgelost zetten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan