windows 2000 pro cd key vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
hoi,

ik heb hier een pc staan waar orgineel windows 2000 pro op stond.
ik wilde er xp pro opzetten en heb dus even heel de windows 2000 map gekopieerd naar een externe hdd.(had handiger gekunt)
nu staat windows xp pro erop en wil ik een dual boot maken met die backup van windows 2000 pro.

dus ik maak van die harde schijf 2 partitie's en gooi op de 2e win2000
masterbooter gebruikt voor de dual boot.
nu krijg ik zodra ik win2000 pro aanklik de fout>> invalid system disk, press any ....
ik kon hem niet repareren met de windows 2000 pro boot diskettes(4), dus dacht ik als ik nou eens die cd-key te weten kan komen! (het is een 2ehands pc zonder sticker of cd)

dus als ik die cd-key weet kan ik een versie downloaden, op cd branden, installeren en dan die key gebruiken zodattie legaal is.

overigens wil ik windows 2000 pro erop hebben voor mijn server.
en het is windows 2000 pro sp4

mochten jullie een oplossing weten of iets beters laat het dan aub weten:thumb:

Hoe verzin je het allemaal.:thumb:

Die 2000 versie stond op de eerste partitie, die werkt dus niet op een tweede, maar daar was je al achter gekomen.

Pak een harde schijf erbij, hang hem als slave erbij, maak de eerste partitie aktief in schijfbeheer, zet daar die backup op, koppel ze beide af en hang de tweede als master eraan zonder die andere, start ervan op en gebruik Magical Jelly Bean om het nummer te achterhalen.

Gebruik na de herinstall van 2000 de opstartbestanden van de XP cd, anders start die weer niet op.

kan het niet makkelijker:P
bv. met een progje waarbij je zelf het register moet selecteren waar hij de sleutel uithaalt ofzo:o

nou ik probeer dit sowiezo wel even

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan