Windows 2000 PRO op NTFS op FAT32?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Linto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Linto

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Ik draai momenteel Windows 2000 Pro op een NTFS-ingedeelde harde schijf. Als ik deze nu omzet naar een FAT32 via Partition Magic, benadeeld dit dan de prestaties?
Ik ga bootmagic installeren om een dual-boot systeem te maken windows/linux, en bootmagic kan enkel open een FAT32 ingedeelde harde schijf worden geïnstalleerd

Je hebt dan niet zoveel mogelijkheden meer tot beveiligen, maar voor de rest loopt w2k goed op fat32

Windows 2000 heeft een bootmanager, Linux heeft er één, wat moet je met Bootmagic?

Geplaatst door caveman
Windows 2000 heeft een bootmanager, Linux heeft er één, wat moet je met Bootmagic?

Ok, je hebt volkomen gelijk :thumb:. Maar ik wil graag Bootmagic gebruiken omdat ik daar al eerder mee gewerkt heb, kwestie van smaak zeker :)

Hijs fijn :D

Vergeet niet dat je alles opnieuw moet installeren als je naar fat32 gaat. Omzetten zonder dataverlies gaat niet.

Geplaatst door caveman
Hijs fijn :D

Vergeet niet dat je alles opnieuw moet installeren als je naar fat32 gaat. Omzetten zonder dataverlies gaat niet.

Ik heb juist de gok gewaagd en heb de omzetting van NTFS naar FAT32 gemaakt en wat blijkt, alles werkt nog perfect. Ik ben niks kwijt.
biggrinbounce2.gif

Geplaatst door caveman
PM kan dit dus wel? Leuk te weten :)

Ik voeg wel ff toe dat ik Partition Magic 8 gebruik, misschien is dit bij oudere versies van het programma niet het geval. Oppassen dus wat je doet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan