windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
ik heb een oude pc met windows xp ik wil graag windows 2000 hier opzetten
1: kan dat ? is de pc niet te nieuw?
2:waar kan ik het koopen/downloaden

gr martijn

1. de meeste xp pc's kunnen gewoon windows 2000, maar ik denk dat je beter xp kunt blijven gebruiken want die is nog beter ondersteund.
2. windows 2000 is niet meer te koop (als het goed is), en ook niet te downloaden (alleen maar illegaal).

ik weet niet waarom je er windows 2000 op wil zetten want het wordt niet meer ondersteund, als het komt door de specs kun je misschien een linux distro installeren zoals damn small linux (heel lage specs nodig)
maar als je windows 2000 toch wilt installeren kan het alleen als je nog ergens een cd tje met windows 2000 erop hebt liggen want het wordt niet meer ondersteund of een illegale versie downloaden

Idd en windows 2000 SP4 is een best goed OS, en altijd leuk om weer eens te gebruiken.
Bovendien is het downloaden van een windows 2000 cd NIET illegaal zolang je je eigen activeringscode gebruikt.

Kun je ook even precies zeggen welke onderdelen je in je pc hebt ? dan kunnen we het met zekerheid zeggen.

als je geen code hebt dan kun je niet op een legale manier windows 2000 installeren, want de code is eigenlijk het recht om windows 2000 te mogen installeren op die pc.

dan wordt het toch een gekraakte versie of misschien marktplaats ofzo maar daar mogen we je hier op helpmij niet mee helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan