Stefan1987
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jul 2007
Ik heb een windows 2003 server draaen al domain controller. Nu wil ik een nieuwe group polecy aanmaken (ingelocht als administrator) en dan krijg ik de melding:
you do not have promision to preform this operetion
deateils: Access is denied.
ik kan als admin wel gebruikers aan maken groepen maken en wijzigen ik kan ook bestaande GPO's aanpassen. Maar als ik dan een logonscript wil toevoegen in de map:
\\DOMAIN NAAM.NL\SysVol\driveinextreem.nl\Policies\{A5CD6643-6DFC-4EC3-B193-25A34EF457B8}\User\Scripts\Logon
Krijg ik ook access denied. Dit werkte een week geleden nog foutloos en er is naar mijn weten toen niks verandert. Ik heb de server al een keer herstart.
wie o wie kan me helpen
you do not have promision to preform this operetion
deateils: Access is denied.
ik kan als admin wel gebruikers aan maken groepen maken en wijzigen ik kan ook bestaande GPO's aanpassen. Maar als ik dan een logonscript wil toevoegen in de map:
\\DOMAIN NAAM.NL\SysVol\driveinextreem.nl\Policies\{A5CD6643-6DFC-4EC3-B193-25A34EF457B8}\User\Scripts\Logon
Krijg ik ook access denied. Dit werkte een week geleden nog foutloos en er is naar mijn weten toen niks verandert. Ik heb de server al een keer herstart.
wie o wie kan me helpen