Windows 2003 Loopt vast in opstartscherm!! hulp gevraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeJoW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Beste mensen,

Ik heb een vraag/ Probleem met mijn server 2003 hij slaat vast als hij windows laad (dus in het opstart scherm).. Zodra ik fixboot doe start hij wel goed op maar zodra hij dan weer uit gaan na een tijd weer het zelfde probleem. iemand een oplossing mischien. (het liefst 1 waarbij ik niey al me data kwijt raak of instellingen).

Ik hoop dat jullie een oplossing weten ik heb de meeste oplossingen al geprobeert.
Doe zelf ICT opleiding dus weet wel wat maar hier kom ik niet meer uit.

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Met vriendelijke groeten,

Geoffrey van der Tas

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij Helpmij.nl

Ik zie een regel voorbij flitsen ...iets met ITC........pffff dan weet je toch ook hoe je een vraag gaat stellen......
In iedergeval niet schreeuwen en niet denken dat hier slechtzienden zijn.

Dus heb ik je lettertype maar even van groot naar klein hezet.
Denk daar in het vervolg even aan.

Laatst bewerkt:
Wtf

IK heb liever een antwoord op mijn vraag dan kritiek op mijn manier vna vraagstellen sorry van de grote het had 3 moeten zijn niet 4 :thumb:

Duz.. Iemand antwoord ??? :o

Je zou eens moeten kijken of misschien BootVirus-protectie op het MBR aanstaat in de BIOS. Dat dan uitschakelen. Misschien helpt dat.

Daarnaast een uitgebreide virusscan doen van je systeem op virussen, die wellicht telkens weer je MBR 'vervuilen'.

Tijs.

bedankt voor je antwoord gescand op virussen heb ik al gedaan MBR nakijken kan ik nog even doen inderdaad.. Hopen dat dit wat suc6 heeft..

Mensen die nog meer ideeen hebben waar het aan kan liggen stuur gerust op.. kan ik ze vanavond op me gemak testen als ik weer thuis ben...

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan