Windows 2003 Server Domain User Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jow3l

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
5
Gegroet,

Mischien dat u mijn vorige post ook heeft gelezen.
Er is nog een probleem onstaan.

Ik heb op dit moment 3 users aangemaakt.
Jow3l
Test
Erwin

Met Jow3l en Test kan ik zonder problemen inloggen via de client PC op het domein.
Wanneer ik met Erwin probeer (hoewel dit een copy is van Jow3l) geeft de client pc mij de melding dat het domein op dit moment niet beschikbaar is.
Log ik direct daarna in met Test of Jow3l dan lukt dit wel direct.

Iemand enig idee?
 
Je DC zal waarschijnlijk wel een probleem hebben.
Check of je FMSO roles allemaal nog draaien: vooral de PDC Emulator (die je bij login gebruikt). Een reboot van de DC kan wonderen doen ... :)

Het feit dat je direct daarna wel kunt aanloggen met de 2 andere accounts is omdat die accounts al een copy hebben op de client van hun profiel. Je gebruikt dus de cached credentials. Als je de profielen verwijderd, of een 4de test account aanmaakt, zul je zien dat die ook niet kunnen aanloggen.
 
Je DC zal waarschijnlijk wel een probleem hebben.
Check of je FMSO roles allemaal nog draaien: vooral de PDC Emulator (die je bij login gebruikt). Een reboot van de DC kan wonderen doen ... :)

Het feit dat je direct daarna wel kunt aanloggen met de 2 andere accounts is omdat die accounts al een copy hebben op de client van hun profiel. Je gebruikt dus de cached credentials. Als je de profielen verwijderd, of een 4de test account aanmaakt, zul je zien dat die ook niet kunnen aanloggen.


Het is gefixed.
Dankje vrind
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan