Windows 2008 r2 Vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

SomaQan

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
8
Hallo ik heb een probleem waar ik maar niet uit kom.

Ik heb heel google afgezocht maar kon geen oplossing vinden dus dacht ik laat ik het hier vragen.

Zodra ik de computer vergrendel, en ik ga weg en iemand anders gaat inloggen op de zelfde pc maar met een andere gebruiker, dan heb ik die optie niet.

Hier onder ziet u welke knop ik mis.

oi9h5u.png


Met vriendelijke groet,

Mo&Gio :cool:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
gokje want ik heb hem nog niet geïnstalleerd.
uitvoeren>control userpasswords2>geavanceerd>beveiligde aanmelding.
Update: Ben in de war met Win 8 :eek:
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet precies wat ik bedoel daar kan je instellen of mensen eerst op CTRL + ALT + Delete moeten drukken voordat ze iets kunnen.

Bij mij is het zo nadat ik mijn computer vergrendel niemand anders met zijn account nog kan inloggen, dus in andere woorden nadat ik de pc vergrendel moet de pc uit voor je op een andere gebruiker kunt inloggen want ik heb de knop "Andere Gebruiker" niet zo als u ziet op mijn screenshot.
 
Al eens bij gpedit gekeken? Beheersjablonen>systeem.
Hiermee voorkomt u dat gebruikers het systeem vergrendelen.

Wanneer een computer is vergrendeld, wordt het bureaublad verborgen en kan het systeem niet worden gebruikt. De vergrendeling kan alleen worden opgeheven door de gebruiker die het systeem heeft vergrendeld of door de systeembeheerder.

Tip: als u een computer wilt vergrendelen zonder een instelling te configureren, drukt u op Ctrl+Alt+Delete en klikt u vervolgens op Computer vergrendelen.

Beheersjablonen>aanmelden>snelle gebruikerswisseling.
Als u dit beleid inschakelt, wordt de knop Andere gebruiker in de aanmeldingsinterface, het menu Start en Taakbeheer verborgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het aangepast via gpedit het is niet de mooiste oplossing maar zal het gebruiken als tijdelijke oplossing.

Ik wil eigenlijk gewoon die knop onder het loginscherm terug dat je andere gebruiker kunt kiezen.
 
http://serverfault.com/questions/90085/windows-server-2008-r2-user-account-set-to-not-show-on-login
Deze al gelezen? Kijk ook naar de "related links".
Ik wil eigenlijk gewoon die knop onder het loginscherm terug dat je andere gebruiker kunt kiezen
Moet ik hieruit opmaken dat het eerst wél gewerkt heeft?
Bij mij werkt het n.l. wél, moet nu ff weg zal straks eens verder kijken, heb je wel de service 'secondary logon" aanstaan?
Neem aan dat bij gebruikers de optie "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken" aangevinkt is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan