Windows 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hallo, ik had een vraagje,

Ik heb op de server windows 2008 WDS geinstaleerd, nu moet ik een boot image invoeren en een instalatie image, ik wil graag windows xp via mijn server op computers kunnen instaleren, met vista is het makkelijk want je moet gewoon de image's pakken die op het windows 2008 instalatie cd staan, (boot.wim, install.wim) maar met xp kan ik de WIM image nergens vinden, hoe moet ik een WIM image maken van mijn xp cd... of werkt het helemaal anders, wie kan mij helpen?

Mvg,
Onder Dogan

Moet ik de werkstation dan ook lid maken van het domein dan :S Ik snap het niet meer...

Je moet je werkstation helemaal inrichten zoals je wilt dat deze gebruikt gaat worden, incl. applicaties en domein lidschap. Daarna verzegel je de computer d.m.v. Sysprep, als je dat gedaan moet je de machine opstarten vanaf een boot image van je wds server.

Je moet je werkstation helemaal inrichten zoals je wilt dat deze gebruikt gaat worden, incl. applicaties en domein lidschap. Daarna verzegel je de computer d.m.v. Sysprep, als je dat gedaan moet je de machine opstarten vanaf een boot image van je wds server.

En de boot.wim enal... die moet ik niet meer gebruiken?

Die moet later weer gebruiken om de image uit te rollen op de andere computers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan