Windows 3.x

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnaud1996

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Hoi iedereen,

Is er hier iemand die me een beetje kan vertellen over windows 3.x interface,heeft iemand soms een idee over de multimedia mogelijkheden?Ik heb namelijk juist Windows 3.x op een PC gekregen,maar ik heb hem nog niet gebruikt omdat die PC geen processor heeft.:p

Uhm..... Windows 3.x en multimedia........ je zult er vast wel een avi'tje in kunnen spelen en een mp3'tje moet ook nog wel lukken maar zodra je andere codecs moet gaan gebruiken word de kans al nihil.

Uhm..... Windows 3.x en multimedia........ je zult er vast wel een avi'tje in kunnen spelen en een mp3'tje moet ook nog wel lukken maar zodra je andere codecs moet gaan gebruiken word de kans al nihil.

Dank je.:(

Er zijn nog wel wat codecs te vinden voor 3.11.
Voorwaarde bij eigenlijk allemaal is dat Win32s geïnstalleerd is. Dit is makkelijk te herkennen aan de aanwezigheid van het spel 'FreeCell' bij 'ontspanning.

Er bestaan zelfs videoplayers die moderne standaarden ondersteunen en in DOS draaien ( http://www.multimediaware.com/qv/ )

Wil je er ook nog echt wat mee gaan doen of is het om te spelen?

ik ontleed PC's.
Deze 3.x heb ik proberen te overklokken(de processor toch...)van 4.77MHZ tot 5.2MHZ.
Ik wou gewn weten wat je er mee kon doen.

met een processor met zo'n lage kloksnelheid kun je denk ik weinig doen.:p

alle manne, je kan den allereerste thempark spelen, je kan er keen opspelen. De oldclassics die niet meer zo goed werken op de nieuwe pc's :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan