Windows 64b omzetten naar 32 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

J v Hamburg

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2003
Hallo
Is het mogelijk om 64bit om te zetten naar 32 bit want ik problemen met programma's die niet onder 64 b willen werken,maar wel onder 32 bit.
Alvast bedankt voor info
Jan

Hallo
Is het mogelijk om 64bit om te zetten naar 32 bit want ik problemen met programma's die niet onder 64 b willen werken,maar wel onder 32 bit.
Alvast bedankt voor info
Jan

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik werk al jaren met 64 bits terwijl de meeste programma's nog 32 bits zijn. De 32 bits programma's worden netjes in een apart program file directory gezet er werken zonder problemen.
Om welk programma gaat het?

Enne, omzetten kan niet, dan moet je een 32 bit versie kopen (bestaat die nog voor windows7?)

Ron

Yup bestaat gewoon maar een volledige herinstallatie is vereist,

windows 7

Bedankt voor de info's ik heb ook een 32 bits versie want die is er echt het in eerste instantie om een Lan netwerk te installeren dat op de andere computers met xp en vista werken maar er wordt vermeld dat ik een 32 bit versie moet gebruiken.
Ik ben bang dat ik in de toekomst dan meerdere problemen ga krijgen.
Ik denk dat de ik Hd ga formatteren en de 32bit ga installeren ik moet allen kijken hoe ik ga formatteren ik wil het uit een dos omgeving doen.
Grt Jan

Uhm, ik begrijp je reden niet waarom je naar 32bits wil.

Maar vanuit de installatie van Windows (opstarten vanaf de DVD) kun je prima de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken

32 bits versie want die is er echt het in eerste instantie om een Lan netwerk te installeren dat op de andere computers met xp en vista werken maar er wordt vermeld dat ik een 32 bit versie moet gebruiken.
Sorry dat ik het zeg, maar dit is klinkklare onzin. Zowel 32bit als 64bit kunnen over een netwerk met elkaar communiceren.

Windows 7 hoef je niet via een DOS omgeving te doen, de formatteer optie krijg je tijdens de setup. Je moet wel de pc vanaf de installatie DVD oplaten starten. Hou er ook rekening mee dat je een nieuwe licentie moet aanschaffen voor de 32BIT. Tevens ondersteund een 32BIT versie maar tot 3,25GB aan werkgeheugen.

windows 7

of dit onzin is weet ik niet maar bij het installeren van dat netwerk krijg ik die melding maar het is opgelost. De fabrikant xmeta gevraagd en die hebben per email vervangende drijvers opgestuurd voor 32 bits en nu werkt het.[dus het bestaat toch]
Bedankt voor info Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan