Windows 7 - 37 GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tristannnn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2014
Berichten
3
Beste forumleden,
Ik heb een vraag. Mijn C-schijf is elke keer vol. Elke keer muziek en andere bestanden verplaatsen bood geen oplossing. Nu keek ik naar mijn windows map, en deze is 36,8 GB, en dat hoort volgens mij niet. Kan iemand mij daarbij helpen? Heb geprobeerd te zoeken naar .old-files, maar heb deze niet kunnen vinden.

Alvast bedankt voor de hulp,
Tristan
 
M.b.v. TreeSize kun je er eenvoudig achter komen welke bestanden/folders de meeste schijfruimte in beslag nemen.

Dit is de link naar de freeware versie:

http://www.jam-software.com/treesize_free/

Het programma sorteert standaard de folders op grootte (de grootste folders staan bovenaan). Je kunt dan zelf door deze folders bladeren om te kijken welke bestanden je kunt verplaatsen/verwijderen.
 
Top, heb het geinstalleerd en ben nu bezig. Alleen mijn windows installer map is 11 GB. Nu zie ik, als ik google, tegenstrijdige instructies. Kan ik deze verwijderen of niet?
 
Ik weet het niet. Het kan dan zijn dat je bepaalde programma's niet meer kunt deïnstalleren.
 
Voor een compleet overzicht, zorg er voor dat de verborgen mappen en bestanden ook getoond worden, evenals de systeem bestanden.
 
Ik heb 16 GB kunnen schoonmaken, dus ik ben weer tevreden. Kan eventueel een slotje op!Dank voor alle hulp
 
Ik heb je vraag op opgelost gezet, iets wat je zelf ook kan als je een topic start (blauwe werkbalk boven de starterspost).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan