windows 7 64 bit 2 problems

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minion1992

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
55
Hoi,

ik heb laast 64 bit geinstalleerd van windows 7 daarvoor had ik windows vista 64 bit
maar heb ik 2 problemen
probleem nummer 1 en gelijk het grootste probleem
ik heb een abit airpace wi-fi inclusief cd cd geinstaleerd (driver) maar hij wil niet werken
ik heb een beetje op internet zitten googlen
en er wordt allemaal gezegt van dan moet je drivers van deze instaleren Atheros AR5006X or AR5006XS.
ik allemaal aan het zoeken geweest zelfs op de site van Atheros maar nee ik kan niks vinden dat ik gewoon
kan instaleren >.>

Probleem 2
ik heb in mijn pc een harde schijf zitten van 1tb maar mijn pc zegt dat er maar 300 gb op die schijf is
en er staat maar 1 schijf
op windows vista 64 bit deed hij het perfect (nee ik weet niet welke drivers ik moet instaleren of
welke harde schijf het is)
ik denk dat ik weinig kans heb dat jullie me met deze informatie voor probleem 2 een oplossing te vinden

ik hoop dat er toch voor beide een oplossing gevonden wordt

Greetz
 
edit probleem 2 heb ik al bijna opgelosd mijn schijf is op 2 stations geinstaleerd ofzoiets op c en d en hij ziet d niet dus ik moet die andere 700 gb op schijf d zetten nu nog achter komen hoe.
 
Even in systeembeheer - computerbeheer - opslag - schijfbeheer een letter toekennen aan de niet zichtbare partitie
 
[Wel eerst de uitgeprobeerde driver(s) voor je WIFI kaart deïnstalleren vóórdat je deze installeert]: Kijk of deze driver (incl. utility die je moet gebruiken om je draadloze verbinding mee in stellen) voor je werkt. Helemaal uitpakken (inclusief submappen) en in de CD_SETUP submap (o.i.d.) setup.exe starten

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan