windows 7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
521
Hallo ,

Ik draai nu windows 7 ultimate 32 bit.
Maar ik heb 4 GB werkgeheugen en ik zou graag willen overstappen op 64 bit.
Ik weet dat je niet kan upgraden.
Graag zou ik, als ik overstap, mijn programma's en instellingen willen bewaren.
Hoe doe ik dat?

Bvd
 
bij een volledige herinstallatie kun jij de instellingen niet bewaren en je programmas heb je waarschijnlijk ook niet op een andere partitie gezet dus als jij een herinstallatie doet kun je bestanden die je moet bewaren nog op een usb stick zetten of exsterne harde schijf je programma's en instellingen zijn niet meer te redden
 
nou heel onwaarschijnlijk maar je kunt het proberen het is gelukkig niet dat je van xp naar win 7 gaat ( :mad: daar had ik laatst een beetje problemen mee)
 
bij een volledige herinstallatie kun jij de instellingen niet bewaren en je programmas heb je waarschijnlijk ook niet op een andere partitie gezet dus als jij een herinstallatie doet kun je bestanden die je moet bewaren nog op een usb stick zetten of exsterne harde schijf je programma's en instellingen zijn niet meer te redden

Dit is dikke onzin!

Je kunt Windows Easy Transfer opstarten en hiermee op een Harde schijf een bestand aanmaken waar al jou documenten, afbeeldingen, muziek, e-mails, andere bestanden en zelfs de instellingen van programma's in worden meegenomen. Ik zou wel van te voren een image van je HDD maken zodat je safe bent. Maar met windows easy transfer wordt de transfer van data en instellingen heel easy :)

Natuurlijk kunnen de programma's niet worden meegenomen omdat dit met registersleutels en bestandlocaties te maken heeft.

Greetzz,
Timo
 
Zelf zou ik dit ook graag weten...

Is er niet een manier om dit gewoon in te stellen en waarom niet?

Bedankt
 
Om alle programma's te behouden is er de upgrade functie. Alleen tussen een 32-bit en 64-bit besturingssysteem is de achitectuur heel verschillend. En daarbij is een clean install altijd beter omdat je dan de fouten en mogelijke virussen verwijderd.

Greetzz,
Timo
 
Hoi !

Ter aanvulling: Easy Transfer werkt perfect, zeker met gebruik van externe HDD of Easy Transfer kabel.

Er is niets moeilijks aan, ook niet van XP naar Win 7.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan