Windows 7 activeren lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave98

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Berichten
4
Het lukt mij maar niet om mijn windows 7 te activeren heb ondertussen elke activator gebruikt en elke key maar niks werkt.
Ik heb Windows 7 Ultimate het is wel een gedownloade versie, omdat ik mijn vorige windows key ben kwijtgeraakt.
Nu wou ik proberen om een andere windows 7 er dan op te zetten zodat die dan wel misschien werkte, maar dan zegt mijn pc in recovery mode dat er geen windows cd in zit.
Ik heb er dan wel een cd in zitten met windows 7 er op.
Nu kan ik geen windows updates doen die ik wel nodig heb voor visualbasic te installeren, want dat kan ik nu ook niet.
Iemand die mij hier kan helpen ?
En sorry als ik het hier niet mag hebben over gedownloade versies van Windows 7 etc.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je niet ergens nog de originele Key dan zou je zelfde windows versie kunnen downloaden en zo zou het moeten lukken we kunnen je niet anders helpen ben ik bang;)
 
Laatst bewerkt:
Nee wel de cd, maar die werkt niet.
Hij zegt dat er geen windows cd in zit.
Hoe kan dat ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe het anders: Kopieer de hele inhoud van de DVD naar een nieuwe map op de harde schijf. Start de installatie vanuit die map (zal wel Setup.exe of Install.exe heten etc.)

Tijs.
 
Blijft dan niet de oude windows op mijn pc staan ?
Want heb het op een SSD schijf en anders is die al meteen vol.
 
Als er nu nog voldoende vrije ruimte is om een basisinstallatie van Windows 7 te doen (ik schat dat je zo'n 15 GB vrij nodig hebt), dan kun je direct daarna de backup-map Windows.old verwijderen via Schijfopruiming.
Zie hier voor een instructie en hier voor wat plaatjes erbij.

Tijs.
 
Dankje :)
Ik zal het thuis meteen doen want daarover twijfelde ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan