windows 7 activeringscode werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hier hebben ze het over F3 indrukken tijdens opstarten is het proberen waard

Hoi,

Door op f3 te drukken kom ik er dus wel in maar ik kan geen enkel herstelbestand laden enkel terug naar de windows versie die niet geactiveerd is.
Als ik wil activeren dan komt de volgende foutmelding erop : met de opgegeven produktcode voor windows 7 home premium kan niet worden geactiveerd.

peter

Hoi,

De mogelijkheid staat er inderdaad bij ik zal tijdens de kantooruren hen eens contacteren en hou jullie veder op de hoogte.
Toch bedankt aan iedereen voor de hulp

Peter

die lijn kun je 24/7 bellen hoor.
als het goed is heb je een code op je beeldscherm staan.
die moet je ingeven en dan krijg je een ander nummer terug.

kun je me het nummer es doorsturen waar ik naar moet bellen(vanuit belgie) want toen ik gisteren probeerde zeiden ze dat ze enkel bereikbaar zijn tijdens de kantooruren

thankx

als het goed is krijg je een aantal nummers te zien.
als je tenminste kiest voor activeren per telefoon.
je geeft je land op dan zie je een telefoonnummer.
in Nederland is het microsoft op schiphol.

helaas werk ik niet met een windows computer dus kan ik je daar niet verder mee helpen.
Maar als je doet wat er in mijn link staat dan zou het zich vanzelf moeten wijzen.

Hoi,
Bijkomend probleem. Bij invoeren produktcode komt de mogelijkheid er niet op om te activeren via Geautomatiseerd telefoonsysteem enkel nieuwe code kopen of andere code invoeren

020 500 1500

Keuzemenu spreekt voor zich, situatie uitleggen. Mijn ervaring leert dat Microsoft vaak niet zo moeilijk doet.

Hoi,

Vandaag gebeld naar microsoft antwoord gekregen dat mijn windows 7 een versie is die er opgezet is door de fabrikant met bios setup of slp sleutel.
Ze zeiden dat medion mij zou kunnen helpen. Ik bel naar medion en daar zeggen ze dat microsoft een spelletje speelt van de kast naar .....
Daar hebben ze me nog enkele dingen laten proberen en uiteindelijk zeiden ze dat het laatste wat ik kon proberen malware installeren blijkbaar een antivius denk ik maar ook dit maakte geen verschil.
Sta nog steeds even ver pfff:(

Je had naar een oem installatie DVD kunnen zoeken, vermoedelijk heb je nu een retail versie en dan werkt een oem code niet.
Microsoft bellen miss? alhoewel voor de oem versies de fabrikant van de laptop of pc verantwoordelijk is.

Medion heeft de verantwoording over de oem windows, staat gewoon in de voorwaarden.
Soms wil microsoft wel helpen maar nu dus niet, vervelend gedoe.
Overigens zijn er genoeg wga, cw en aanverwanten zaken te downloaden mocht het niet worden opgelost.

Niet dat ik het aanmoedig maar dan vind men het raar dat mensen illegaal gaan activeren......:confused:

gelukt

Hoi,

Wou gewoon efkes melden dat men activering gelukt is ondanks dat ik geen hulp van zowel microsoft of medion kreeg.
Wel dankzij jullie op het forum via volgende link http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/767982-Oem-key-installeren?highlight=windows+activering.
Ik installeerde windows opnieuw en activeerde met mijn code zo :
Combineer [windowstoets & r] => typ: cmd Je komt dan in de zgn. opdrachtregel.

Met deze opdracht kan je de windows licentie code opgeven:
slmgr.vbs -ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

En deze opdracht wordt de windows activering uitgevoerd:
slmgr.vbs -ato

Mocht je nog steeds problemen hebben met de windows activering ,dan kan je de opdrachten voor rearm Windows 7 uitvoeren.
By the way ,dit kan ook je windows trail periode weer terug zetten naar 30 dagen.

1. slmgr.vbs /rilc
2. slmgr.vbs /rearm
3. Herstart je computer.

Hopelijks kan ik iemand helpen die hetzelfde probleem heeft.

Dank je aan iedereen voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan