windows 7 anti spellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwergman25

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Hoi iedereen.

Ik wordt heel erg moe van mijn windows 7 home premium.
Het lijkt net of het een anti spel OS is.

Football manager 11 - werkt niet
Zootycoon 2 - werkt niet
Freelancer - werkt niet
Trackmania - werkt niet
Lord of the rings Battle for middle earth 1 + 2 - werkt niet

Ben ik de enige met dit probleem. Weet iemand misschien een oplossing of moet ik gewoon teruggaan naar vista of zelfs XP?

Ik heb trouwens bij alle spellen alle compatibileit modus meerdere keren aangepast. Het zijn ook allemaal legale spellen.

Groeten,

Dwergman25

Ik heb Windows 7 ultimate 64bit, en ik ben nog geen enkel spel tegengekomen dat niet werkt.

- installeer de meest recente driver voor je videokaart(zie website fabrikant videokaart)
- installeer windows updates

O ja, en ik heb nog nooit compatibiliteits modus gebruikt.

Jup, ook als admin geprobeerd.

Mss dat ik dan ook maar ff windows 7 ultimate erop moet knallen.
Kijken of het dan lukt..

nee dat niet, het is gewoon als ik op de snelkoppeling dubbelklik er niks gebeurt. of dat er een schermpje een paar seconden te zien is en daarna weer wegspringt. bij al deze spellen...

Wellicht schiet je hardware tekort.:o

Voor Trackmania? :eek:

Nou, dan ben je wel toe aan een nieuwe videokaart/cpu! :P

Nu even serieus: Ik heb inderdaad ook nog nooit problemen gehad met spellen op Windows 7 64-bit. Om van het constante gezeur af te zijn (en voor de zekerheid, soms werkt "als Administrator" niet echt), heb ik UAC uitgedaan. Nooit meer last van dat Administrator zooi!

Laatst bewerkt:
Vaak zijn er patches om een game draaiend te krijgen op Vista/7, zeker voor oudere spellen. Ik heb zelf Windows 7 Ultimate 64 bit en kan zowat alles draaien dus het is zeker geen anti-game OS.

Windows 7 heeft ook compatibiliteit mogelijkheden, misschien werkt dat voor je?
BFME 2 heeft al op deze pc gedraaid en ik draai WIN7 x64 OS...
succes:thumb:

*Windows 7 ultimate ook trouwens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan