Windows 7 Automatisch uitzetten van Aero en onverwijderbare map

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo allemaal,

Ik heb dus 2 problemen:

Als eerste, zet mijn computer automatisch Aero uit, waardoor hij naar basis gaat.
Maar hoe komt dat nou, en hoe voorkom ik dat?
Ik las dat Windows 7 dit automatisch doet, in verband met de videokaart.
Ik heb het nog nooit eerder gehad, tot gister, nadat ik profielen had geinstalleerd voor Catalyst Center.
Mijn specificaties:

Windows 7 Ultimate 64 bits.
Een FX-8120 processor.
8GB RAM geheugen @ 1333Mhz.
Crossfire Sapphire HD 6950 2GB Dual fan.

Ten tweede, een onverwijdbare map op mijn extern harde schijf.
De map heet b08ac37c6ddab739ff en er zitten mappen in met de namen 1025, 1026 etc, en 1 map die graphics heet.
In de mappen 1025 etc... zitten 3 bestanden, eula.rtf, LocalizedData.xml en SetupResources.dll.
In de map graphics zitten verschillende icoontjes, van printen tot error.
Maar hoe verwijder ik deze map?
Ik heb al verschillende manieren geprobeerd, zoals met Lockhunter, maar zelfs dat werkt niet, en dat is mij nog nooit overkomen!

Hopelijk kan iemand mij helpen met deze problemen!
 
Probleem 2. Probeer deze eens, verplaats de map eens naar een andere locatie en probeer dan de map te wissen. Het zal wel niet maar nooit geschoten is altijd mis.
 
Sorry, voor probleem 2, werkt niet.

En voor 1, de eerste link had ik gedaan, en dat werkte, maar dan springt hij meteen weer uit...
Ik heb geen beta versie, maar gewoon 12.3.
 
Oke zover jammer. We beginnen gewoon opnieuw.
Nu nog dit proberen voor probleem 2.
Al geprobeerd als je de HD op een andere PC aansluit? Of anders schijf eens scannen op fouten (chkdsk?)

En heb je het al geprobeerd als administrator.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal al gedaan, maar alleen mijn HD nog niet geprobeerd.
Ik heb een eng gevoel dat dat nog gaat werken ook, aangezien het in het register zit, en die wel werkt op deze PC, maar hopelijk niet op mijn laptop...

Maar ik merk ook dat geluid hapert op Youtube, en Windows Media Player, en ben al het gezeik wel weer zat, dus ik ga kijken of ik Windows 8 op deze PC kan zetten...
 
Ho wacht nou even. Heb je al systeemhestel gedaan. Want je zegt dat je pas een dag geleden met catalist heb gewerkt. Ga eens terug met systeemherstel. Dat kan nooit kwaad. ;) Die catalist zit gewoon in de weg. En ik ben eens benieuwd naar die andere oplossing "Map weg".
 
Ik kan geen systeemherstel doen, omdat het laatste punt van gisteravond was, maar het was daarvoor al...

En voor die map, dat heeft gewerkt! :D
 
Dan zou ik proberen die catalist te verwijderen en eens kijken of je nog updates krijgt. En hoe zit het met je apparaatbeheer. Zit er nog iets raars bij, gele vraagtekens of zo.
 
Oke maar die catalist verwijderen. Kijk even wat je hebt gedownload de laatste dagen en verwijder daar eens wat in de weg zit, want het probleem deed zich voor na die downlaod. Wel mooi dat die map weg is.

Heb je in windows ultimate toch een vakje, wat je kunt aanvinken zoals hier.
Nog verder terug. Heb je dat al gedaan.

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=58380
 
Nop, dan vind ie niks, waarschijnlijk heeft Advanced Systemcare deze verwijdert, of schijfopruiming....
 
Dan gaat die aero niet meer werken vrees ik. Wel jammer. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan