Windows 7 Backup maken op WD netwerkschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarfreak12

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo iedereen

Ik wilde even weten of het met windows 7 starter mogelijk is om backups te maken naar een netwerkschijf

Groetjes, Thijs

wat voor backup wil je maken? van je gegevens of van je systeem zelf? en in wat voor formaat?

Van het hele systeem (gewoon de normake Windows 7 backup, maar dan op de netwerkschijf)

backup weet ik zo 123 niet systeemkopie kun je wel naar een netwerkschijf schrijven (vanuit windows zelf)

makkelijkste manier is om naar start > en dan in die balk backup in te voeren dan krijg je te zien een backup van uw computer maken.. hier heb je meerdere opties staan :) en kun je diegene kiezen die je graag wil

Guitarfreak12 een netwerkschijf heeft als doel, bestanden te delen, niet om backup's op te bewaren. Gebruik daarvoor een externe harde schijf.

Laatst bewerkt:
eehbiertje, een netwerkschijf heeft als doel, bestanden te delen, niet om backup's op te bewaren. Gebruik daarvoor een externe harde schijf.

nouja dat is bij iedereen persoonlijk.. als hij een backup van zijn pc wil maken dmv een netwerkschijf is dat mogelijk.. ook al wil hij dit op floppy's of usb stickjes doen dat maakt totaal niet uit..

bewaar ook backups van mijn bestanden op mijn nas (en externe hdds)

En wat als ik nu eens dat netwerkje beheer, en blokkeer de toegang voor Guitarfreak. En wat als Guitarfreak enkel mag lezen en niet schrijven .

Laatst bewerkt:
En wat als ik nu eens dat netwerkje beheer, en blokkeer de toegang voor Guitarfreak.

dan heeft hij pech.. maargoed neem aan dat het in een thuis omgeving is.. en we gaan aardig off topic nu

en dat was ook niet zijn vraag of het verstandig is om dit te doen..

Ik denk niet dat we off topic gaan. Er werd nog niet eens gevraagd welke gebruikersrechten de TS heeft bij de netwerkschijf.
Lezen, schrijven, uitvoeren .

De netwerkschijf is van mijn vader en hij heeft mij als administrator ingesteld, dus ik kan lezen en schrijven
Maar eigenlijk was mijn vraag gewon of het mogelijk is om een backup te maken met windows 7 starter op een netwerkschijf

Maar eehbiertje, waar zou dat dan moeten staan, dat je op een netwerklocatie kan?

PS: Ik vind Windows 7 starter een *** besturingssysteem, want je kan er bijna niks mee

backup.png de 1e is na het toevoegen van de map de andere daarvoor.. (let niet op mijn map heb even snel 1 gekozen) backup2.jpg

bij mij zit die knop er dus niet in...
Het probleem is dat ik een ASUS EEE PC heb met starter, en de D:\ en de C:\ werken samen zeg maar, dus mijn backup daar neerzetten lukt niet

Guitarfreak12 een netwerkschijf heeft als doel, bestanden te delen, niet om backup's op te bewaren. Gebruik daarvoor een externe harde schijf.
Waarom zou het dan niet "mogen"

Ik kan echt niet meer volgen hoor.

bij mij zit die knop er dus niet in...
Het probleem is dat ik een ASUS EEE PC heb met starter, en de D:\ en de C:\ werken samen zeg maar, dus mijn backup daar neerzetten lukt niet

Een netwerkschijf heeft een naam en geen schijfletter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan