Windows 7 // Bepaalde mappen niet beschikbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo, ik heb sinds 2 weken een nieuwe notebook, en wilde vandaag iets toepassen maar als ik in een bepaalde map wil komen zegt ze dat het niet beschikbaar is.

Ik wilde een paar pictogrammen uit het Menu Start in een map stoppen doordat de lijst kleiner word.

De map Menu Start is zichtbaar als ik bij Mapopties > Weergave: "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" Aanvink, en dan naar C:\Gebruikers\NaamvanComputer\Menu Start\...

Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt.:thumb:

Voer schijfcontrole uit. Dan wordt het bestandssysteem gecontroleerd en gerepareerd. En dat zorgt er weer voor dat de onzichtbare mappen en bestanden weer herkenbaar worden gemaakt.

1. [Windowtoets+E]
  2. zoek c:\
  3. Rechtsklik>Eigenschappen
  4. Tabblad Extra
  5. Klik op Nu controleren bij Foutcontrole
  6. Klik beide opties Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren en Beschadigde sectoren zoeken en repareren

Sorry, misschien begrijpt u het niet, of ik begrijp niet wat u bedoelt..

Voorbeeld: ****. Als ik op "Menu Start" klik dan komt de Pop-up die u ziet.

alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt bepaalde rechten niet meer!
Er zijn al een heleboel discussiedraden hier over gevoerd. Uiteindelijk komt het er vaak op neer een systeemherstelpunt te kiezen of een repratie-installatie uit te voeren.

Mocht je kiezen voor een reparatie-installatie, kijk dan hier

Bij deze methode verlies je je bestanden niet, maar het is uiteraard altijd verstandig een backup te maken. Wel moet je je updates weer binnen halen en windows activeren.
Succes.

Laatst bewerkt:
@DennisBosma
Je kunt je screenshot ook uploaden d.m.v. de paperclip boven je berichtvenster.
Handleiding

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan