WindhoosSux
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2010
Ik had vanmiddag Windows 7 ultimate gedownload en ik probeerde het te installeren op mijn iMac (via bootcamp). Alles ging redelijk goed totdat die moest herstarten. Na het herstarten kreeg ik dat windows logotje tezien. Maar daarna kreeg ik een zwart scherm.
Ik heb op internet gezocht en geprobeerd het te fixen.
Wat ik heb geprobeerd:
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> safe mode
Dit werkte niet omdat die zei dat de setup nog niet klaar was.
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> Low resolution 640x480
Dit gaf nog steeds een zwart scherm
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> opstarten met oude instellingen die goed werkten
Dit resulteerde in de melding "Setup bereid voor op first use", dit gebeurde na het windows logo, maar mijn computer herstarte automatisch nadat ik deze regel in beeld zag.
Verdere info:
Voor de mensen die het niet weten, Bootcamp maakt een partitie op je harde schijf en daarop kun je Windows installeren. Ik heb dit ook gedaan, dus gewoon windows geinstalleerd op een lege partitie (niet over een oude windows installatie heen)
MIjn computer:
iMac 27"
3.06 Core2Duo processor
6 gb geheugen
Ati Radeon 4850 512 mb videogeheugen
Versie van windows die ik wou installeren (ik weet niet of ik dit mag posten):
==link verwijderd==
Dit is 32+64 Bit, ik heb allebei geprobeerd.
Ik ben nu een Windows 7 Proffesional 6.1 retail 32 bit versie aan het downloaden. Maar als ik deze nog aan de praat kan krijgen is het downloaden van deze niet nodig.
Ik heb op internet gezocht en geprobeerd het te fixen.
Wat ik heb geprobeerd:
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> safe mode
Dit werkte niet omdat die zei dat de setup nog niet klaar was.
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> Low resolution 640x480
Dit gaf nog steeds een zwart scherm
Herstarten --> f8 indrukken --> advanced boot options --> opstarten met oude instellingen die goed werkten
Dit resulteerde in de melding "Setup bereid voor op first use", dit gebeurde na het windows logo, maar mijn computer herstarte automatisch nadat ik deze regel in beeld zag.
Verdere info:
Voor de mensen die het niet weten, Bootcamp maakt een partitie op je harde schijf en daarop kun je Windows installeren. Ik heb dit ook gedaan, dus gewoon windows geinstalleerd op een lege partitie (niet over een oude windows installatie heen)
MIjn computer:
iMac 27"
3.06 Core2Duo processor
6 gb geheugen
Ati Radeon 4850 512 mb videogeheugen
Versie van windows die ik wou installeren (ik weet niet of ik dit mag posten):
==link verwijderd==
Dit is 32+64 Bit, ik heb allebei geprobeerd.
Ik ben nu een Windows 7 Proffesional 6.1 retail 32 bit versie aan het downloaden. Maar als ik deze nog aan de praat kan krijgen is het downloaden van deze niet nodig.
Laatst bewerkt door een moderator: