Windows 7 blijft telkens hangen bij update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb windows 7 al 6x opnieuw geinstalleerd maar blijft steeds steken bij windows update.

wat kan dit betekenen???
Want dit kan niet zomaar een windows foutje zijn?:(
Ik denk zelf hardeschijf probleem want ik zie de hdd led ook niet doen en hoor niks :(

Ik had dit ook wel eens. Het kwam door de virusscanner (Panda Internet Security). Schakel jouw virusscanner eens uit voordat je gaat updaten:thumb:.

Offtopic:
Wat heb jij veel vragen zeg:p! Maar daar is het forum voor:D!

Ik heb er nog geen antivirus op staan dat doe ik altijd als ik windows opnieuw ga installeren.
Mijn volgorde van windows 7 installeren: 1=updates installere 2=drivers updaten 3= antivirus software erop.

Maar dit doet hij al heel vaak en ik maak mij zorgen dat er andere dingen niet in orde zijn want deze laptop is al 7 jaar oud.
Dus ik denk dat er qua hardware iets moet worden vervongen want dit duurt al de hele dag al.:shocked:
Ik kan zo eerst niet verder:(

Dus kun je me goede raad geven?:)

Installeer op zijn minst met een DVD met Sp1, zodat je minder updates op hoeft te halen.
Slipstream evt. met Win7Sp1 en de overige updates.

Ok, je moet gewoon even dit artikel lezen & daar die update met de hand even installeren:

http://support.microsoft.com/kb/2552343

Het kan ook geen kwaad om daarna even ook onder Optionele Updates te controleren of er nog updates voor de hardware tussen staan
Handmatig updaten na een nieuw-installatie gaat sowieso toch wel het snelste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan