windows 7 blokkeert terwijl je surft

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Sinds gisteren heb ik een asus laptop met windows 7, vandaag is hij to 3 maal toe geblokkeerd.

Twee keren terwijl ik farmville speelde & één keer terwijl ik iets probeerde op te zoeken met google. (zoekopdracht ingeven)

Nu ben ik bezig met een herstel punt. Mijn vraag is zal dit het probleem oplossen? Indien dit niet zo is wat kan ik doen?
:confused:

Heb je firefox of ie?

Windows update draaien als je ie heb en Extra >Internet opties>Gevanceerd>Opnieuw instellen

Succes!

Beste

Heb windows update laten draaien & alle updates dat hij kon geïnstalleerd.

Welke instellingen moet ik aanvinken bij internet opties?

Het probleem blijft bestaan na 5 minuten surfen blokkeert heel den boel, kan zelf niet naar takenbeheer gaan, heb al 10 keren moeten herstarten via drukknop, kword er moedeloos van:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je blokkeren dat je hele computer freezed? dus dat je totaal niets meer kunt doen?

Dan hebben we namelijk een serieus probleem.

Greetzz,
timo

Niets aanvinken Extra >Internet opties>Gevanceerd>Opnieuw instellen

In me eerdere post al gezet :o:o

Ik bedoel tabblad gevanceerd en eens verder kijken dan je neus lang is:)

Nou succes!

Groetjes

Bedoel je blokkeren dat je hele computer freezed? dus dat je totaal niets meer kunt doen?

Dan hebben we namelijk een serieus probleem.

Greetzz,
timo

Vandaag is hij "slechts" twee keren geblokkeerd. Eén keer daarvan als je op hotmail wilt gaan, ik herrinner me ook dat als ik live messenger wil installeren hij ook blokkeert.

Zijn dit de kinderziektes van een nieuw besturingssysteem of scheelt er iets aan mijn laptop? Ik kijk constant naar de nieuwe updates en installeer ze direct.

Vandaag is hij "slechts" twee keren geblokkeerd. Eén keer daarvan als je op hotmail wilt gaan, ik herrinner me ook dat als ik live messenger wil installeren hij ook blokkeert.

Zijn dit de kinderziektes van een nieuw besturingssysteem of scheelt er iets aan mijn laptop? Ik kijk constant naar de nieuwe updates en installeer ze direct.
Daarnet een systeemherstel gedaan, het lijkt een dagelijkse gewoonte:(

Ik weet niet wat je bedoel met blokkeren hoor dus kan je niet verder helpen...

Kan je zeggen wat je bedoel met blokkeren?

vast lopen fout medling?

Groetjes!

vast lopen fout medling?

Groetjes!
dat je niets kan doen op je pc.het scherm niet afsluiten, taakbeheer opstarten en zo afsluiten of gewoon pc terug opstarten. enigste dat ik kan doen is op de uit knop drukken.

Kan virus of hardware fout zijn....

Dus scan en check je temperaturen eens;)

vast lopen fout medling?

Groetjes!

Ik kan helemaal niets doen op mijn pc. Het programma via taakbeheer afsluiten lukt niet, ik kan zelfs niet in taakbeheer. Vandaag al een herstelpunt gemaakt maar ook dat brengt geen soelaar. Het enige dat ik kan doen is de offknop indrukken en terug opnieuw proberen. Khoop dat ik het via deze weg kan oplossen & dat ik hem nie binnen moet doen.

Hoogst irritand:confused:

Je kan je kast openschroeven en je harde schijf er uit koppelen daarna kan je hem inplugge in een andere pc (Als je er meerdere heb) en scannen met een goede antivirus.;)

Succesen:thumb:

gisteren windows recover gedaan, dan werkte alles terug prima zonder blokkeringen.

Maar vandaag kon hij 1 update niet installeren en sindsdien blokkeert hij terug.

Ik zal hem maandag terug binnen doen & hoop dat ze het probleem kunnen verhelpen. Ik hou jullie op de hoogte, alvast bedankt voor jullie hulp. Als er nog tips zijn mag je die uiteraard altijd melden.

Hoi !

Klinkt toch echt naar te hoge temperatuten van CPU en/of graka !

Controleer je temp. es in het bios na zo'n vastloper.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan zou ik maar even hulp vragen van een vakman, en er verder zelf niet mee gaan prutsen !

Greetz,

Harry.

kheb nu enkel maar de updates gedaan van windows & niet van office omdat het toch maar om een versie van x aantal dagen gaat & omdat hij door zo'n bestand blokkeerde & sindsdien werkt hij nog steeds goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan