Windows 7 BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerts

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
14
Dag allemaal,

ik kamp al een hele tijd met BSOD's in windows 7, 3 weeken geleden heb ik een bios update gedaan toen leek het dat de problemen verdwenen waren, maar een week verder opnieuw.
Nu krijg ik dus nog steeds de BSOD's, ze komen heel willekeurig (Laatste keer moest ik mijn wachtwoord van account nog intikken)
Wie kan mij helpen? Kan er iemand informatie halen uit de minidump files?

alvast bedankt,
Dries
 

Bijlagen

  • Minidump Files II.rar
    60 KB · Weergaven: 7
  • Minidump Files I.rar
    77,7 KB · Weergaven: 9
Download Memtest86+ (Directe download)

Zodra het downloaden klaar is, het .zip bestand uitpakken, en de ISO met IMGBurn op een CD'tje branden.

Zet de computer vervolgens uit, en haal, op 1 na, de geheugenbankjes eruit. Start vervolgens de computer op, en laat het opstarten vanaf de CDrom.

Laat de test z'n werk doen voor een aantal uur. (Vaak is 6 tot 8 uur wel aan te raden (Of als de test klaar is))

Doe dit, tot je een bankje hebt die errors geeft.
 
Ik heb 1 RAM latje erin gestoken en memtest gedraait. Ik wou dit een paar uurtjes laten draaien, maar bij het einde van de 2 de reeks bleef het vasthangen. PC gerestart, begint mijn mobo te piepen --> Power error? PC restarte vanzelf maar ik kreeg geen beeld meer dus heb ik hem uitgeduwd.

Wat mij ook opviel, bij memtest stond bij chipset x38/x48 .... en dan DDR3 terwijl het DDR2 zou moeten zijn?
Heeft dit iets te betekenen?

Ik heb een vermoeden dat mijn mobo toch niet werkt zoals het zou moeten, weet iemand hou het verder moet?

mvg,
Dries

EDIT

Ik zet pc net opnieuw aan, en nu staat er na enkele minuten: unexpected interupt - halted

Is mijn RAM slecht of is het toch het mobo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan