drioras
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2009
Beste allemaal,
Vanmorgen startte ik mijn pc op. Knopje ingedrukt en geen rare geluiden of iets. Ik kwam op het bureaublad, maar er kwam een pop-up melding van windows. ''De computer moet gerestart worden om deze settings te veranderen.''
(verder zag het bureaublad er gewoon zoals het altijd is uit)
Ik deze melding weg geklikt, omdat ik me computer op een ander moment wou restarten. aangezien ik hem net aan had gezet.
Ik draai even mijn hoofd weg, en ja hoor. BOSD. De pc restarten hierna. Ik kwam weer op het bureaublad, maar de BSOD kwam weer op, en de pc begon weer te restarten. Hierna heb ik usb kabels eruit getrokken. alleen de muis en het K-bord zat er nog in. Maar je raad het al. Nog steeds een BSOD, dit maal in het laadmenu van windows. Hierna alle kabels even goed aangedrukt. (ondertussen was de pc nog niet uitgeweest)
Ik kwam, na deze keer opnieuw opstarten, weer op het bureaublad. kreeg weer dezelfde pop-up melding van windows: ''De computer moet gerestart worden om deze settings te veranderen.'' Ik dit maal op ok gedrukt, maar onder het afsluiten kreeg ik weer een BSOD.
Ik vervolgens mijn pc helemaal uitgezet, en even 30 seconden uit gelaten. Ondertussen ook de dvd drive losgehaalt van de power en van het moederbord. Hierna de pc weer opgestart, en (tot nu toe) doet deze het goed. Ik heb wel een melding gekregen van windows over een ''Unexpected shutdown''.
Ik heb de melding hierbij even geopend, en er stond het volgende:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional information about the problem:
BCCode: fc
BCP1: FFFFF8A0020A4C10
BCP2: 8550000121742963
BCP3: FFFFF88006D7C7E0
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\122313-17362-01.dmp
C:\Users\Tuams\AppData\Local\Temp\WER-30638-0.sysdata.xml
Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Ik word hierzelf niet echt wijzer van :/
De pc waar het om gaat, heeft nog NOOIT een BSOD gehad. Echt nog nooit. Het gaat om het volgende model:
Amd phenom II x4 810 @3199mhz
6GB corsair ram @1333hmz
500gb ssd
68701gb Dual fan XFX
Windows 7 ultimate 64bit
Antec true power 750 watt voeding
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen vertellen wat er gebeurd is tijdens het BSOD. en of het weer terugkomt.
Mvg,
Drioras
Vanmorgen startte ik mijn pc op. Knopje ingedrukt en geen rare geluiden of iets. Ik kwam op het bureaublad, maar er kwam een pop-up melding van windows. ''De computer moet gerestart worden om deze settings te veranderen.''
(verder zag het bureaublad er gewoon zoals het altijd is uit)
Ik deze melding weg geklikt, omdat ik me computer op een ander moment wou restarten. aangezien ik hem net aan had gezet.
Ik draai even mijn hoofd weg, en ja hoor. BOSD. De pc restarten hierna. Ik kwam weer op het bureaublad, maar de BSOD kwam weer op, en de pc begon weer te restarten. Hierna heb ik usb kabels eruit getrokken. alleen de muis en het K-bord zat er nog in. Maar je raad het al. Nog steeds een BSOD, dit maal in het laadmenu van windows. Hierna alle kabels even goed aangedrukt. (ondertussen was de pc nog niet uitgeweest)
Ik kwam, na deze keer opnieuw opstarten, weer op het bureaublad. kreeg weer dezelfde pop-up melding van windows: ''De computer moet gerestart worden om deze settings te veranderen.'' Ik dit maal op ok gedrukt, maar onder het afsluiten kreeg ik weer een BSOD.
Ik vervolgens mijn pc helemaal uitgezet, en even 30 seconden uit gelaten. Ondertussen ook de dvd drive losgehaalt van de power en van het moederbord. Hierna de pc weer opgestart, en (tot nu toe) doet deze het goed. Ik heb wel een melding gekregen van windows over een ''Unexpected shutdown''.
Ik heb de melding hierbij even geopend, en er stond het volgende:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional information about the problem:
BCCode: fc
BCP1: FFFFF8A0020A4C10
BCP2: 8550000121742963
BCP3: FFFFF88006D7C7E0
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\122313-17362-01.dmp
C:\Users\Tuams\AppData\Local\Temp\WER-30638-0.sysdata.xml
Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Ik word hierzelf niet echt wijzer van :/
De pc waar het om gaat, heeft nog NOOIT een BSOD gehad. Echt nog nooit. Het gaat om het volgende model:
Amd phenom II x4 810 @3199mhz
6GB corsair ram @1333hmz
500gb ssd
68701gb Dual fan XFX
Windows 7 ultimate 64bit
Antec true power 750 watt voeding
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen vertellen wat er gebeurd is tijdens het BSOD. en of het weer terugkomt.
Mvg,
Drioras