Windows 7 BUG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinny1993

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo.

ik heb een hele irritante bug in Windows 7.
het betreft Windows 7 Ultimate X64 Engels.
elke keer als ik naar mijn configuratie scherm ga, en een venster open (bevoorbeeld toetsenbord of muis opties) dan gaat deze net zo snel weer weg als ik hem geopend heb, zonder dat ik iets heb gedaan.
ook mijn taakbeheer heeft hetzelfde probleem.
ik hoef er maar mijn mijn muis bij de komen en poef, het is weg.
nogmaals, het is Windows 7 Ultimate X64 in het Engels.
de rest van mijn specs:

AMD PhenomII X4 965 Black Edition 3.4GHz
MSI K9N2 SLI Platinum
4GB DDR2-1066 van Geil
XFX Geforce 9800GTX+ in SLI
1TB Seagate HDD
CoolerMaster RealPower M850
NZXT Tempest EVO Case
IIyama Prolite E2407HDS Scherm

weet iemand misschien een oplossing voor het heel erg vervelende probleem?
Hier is een video te zien van wat ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=hXz-0J705sM (net geplaatst, mogelijk nog niet verwerkt)

Laatst bewerkt:
Zou best eens aan malware kunnen liggen.

Doe eens de stappen in deze link

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat de malware al met je Windows 7 meegekomen is. Ik vermoed dat het een gedownloade/gejatte versie is?

Tijs.

Zou best eens aan malware kunnen liggen.

Doe eens de stappen in deze link

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat de malware al met je Windows 7 meegekomen is. Ik vermoed dat het een gedownloade/gejatte versie is?

Tijs.

heb Malwarebytes Anti Malware op mijn pc.
heb ESET Internet Security op mijn pc.
net gescand, en beide programma's vonden niks in mijn pc.
Sophos Anti-Rootkit kan ook niks vinden.
heb de windows van een vriend gekregen die een kopie heeft gemaakt van zijn originele, dus de kans op een rootkit is erg klein.
verder had het dan ook moeten zijn direct na installatie als er een rootkit in zou zitten., gebuik deze windows nu al sinds januari.
ik denk echt dat hier iets anders aan de hand is,
wel valt het me een beetje op dat ik dit heb 1dag na installatie van nieuwe updates?......

Open die configuratiescherm-zaken eens zónder de muis (en gebruik die dan muis ook even niet, dus gebruik de Ctrl-Tab toets om door tabbladen van die items te bladeren, Tab-toets om door de knoppen te bladeren, Enter (of spatiebalk) om die knoppen te starten etc.)

Voorbeeld: Beeldscherminstellingen: [Windows-toets]r toetscombinatie -> desk.cpl

Dit voor afkadering van je probleem; een oorzaak of oplossing heb ik niet in beeld momenteel.

Tijs.

Open die configuratiescherm-zaken eens zónder de muis (en gebruik die dan muis ook even niet, dus gebruik de Ctrl-Tab toets om door tabbladen van die items te bladeren, Tab-toets om door de knoppen te bladeren, Enter (of spatiebalk) om die knoppen te starten etc.)

Voorbeeld: Beeldscherminstellingen: [Windows-toets]r toetscombinatie -> desk.cpl

Dit voor afkadering van je probleem; een oorzaak of oplossing heb ik niet in beeld momenteel.

Tijs.

Heb het geprobeerd Tijs.
het was zeker een goed idee, maar het werkt helaas ook niet.
heb zelfs de USB van mijn muis eruit getrokken (Razer Copperhead)
maar nog sluit het venster vlak na ik hem geopend heb.
zelfde geld voor mijn toetsenbord instellingen, mijn toetsenbord wat een standaard sweex ding is met PS2 aansluiting.
ik ga ff me cd pakken van de Razer Copperhead, kijken of die iets brengt.
verder vind ik het het raarste dat ook mijn taakbeheer dit probleem heeft.

heb dit probleem niet alleen bij mijn eigen pc, heb het ook op een andere pc binnen mijn netwerk, die windows xp heeft.
allebei de pc´s opnieuw geinstalleerd.
de XP Pc had het probleem een half uur later alweer.
mijn pc had het 2dagen later weer.
zit nu nog altijd met dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan