Windows 7 build 6519 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof er niet in, zo was een tijd geleden ook een Windows media player 12 "uitgelekt" wat achteraf niet waar bleek te zijn, ook heb ik al ene half jaar terug iets op[gevangen van Windows 7 met precies de zelfde afbeeldingen als op de gegeven site.
Dus eerst maar even ergens op een bevestiging letten.

ik heb hem ook al gezien op FTD en had hem al geboot maar toen zag ik gewoon die vista versie's staan dus ben niet verder gegaan
maar later kreeg ik te horen dat het nog een beta was dus .......

en harry snor draait die stabiel ?

Wat mij betreft Vista met een smaakje ;-).
Evengoed leuk nieuws Harry :).

Poeh, ik zie op de screenshots weinig veranderingen met Vista? Wat zou er precies beter moeten worden? De Vista (Longhorn) alpha / beta versies waren overigens ook niet alles qua stabiliteit en functies, maar daarvoor zijn het dan ook geen officiële releases. :)

Deze MOET wel FAKE zijn, want MS heeft officieel aangekondigd [in New York] dat Win7 alleen maar in een 64 bit uitvoering komt.... en hier staat op één van de screens 32bit ...[misschien een grappenmaker die een Vista-Light heeft geproduceerd?]

Win 7 kwam (voor zover ik weet) nog uit in beide (als laatste) en Win 2008 opvolger kwam uitsluitend in x64 (net als Exchange alleen nog in x64 beschikbaar is).
Of is dat ook alweer achterhaald?

Hoi !

Correct; Windows 7 wordt ook nog als 32-bits versie uitgebracht.

En inderdaad, wordt er voort-geborduurd op het Vista-uiterlijk.

Niks geen nep aan, o.a. http://news.softpedia.com/news/Leak...-Edition-Version-6-1-Build-6574-1-83964.shtml

Draait redelijk stabiel, maar meer ook (nog) niet.
De versie's die op internet rouleren zijn meest al verlopen op de tijd dat je een link toegestuurd krijgt, vandaar dat ik hier geen werkende .exe mag/kan/wil plaatsen.

Greetz,

Harry.

@Harry

Onbetrouwbare "draaikonten" die jongens van MS. Nog geen jaar geleden riepen ze dat voor Windows 7 een heel nieuwe kernel ontwikkeld zou worden, vier maanden geleden was het zo dat de ontwikkeling van Vista zoveel gekost had dat men nog even wilde voortboorduren op deze techniet, in mei zei de grote baas dat er alleen 64bit zou komen en nu komt er toch een 32 versie...

Tja... Vista zou toch ook helemaal van scratch gebouwd worden? Ik geloof best dat er veel werk in zit maar er is ook veel code gewoon over/meegenomen.
(voeg voor de gein eens een font toe via verkenner, dat scherm zat al in Windows 3.1 :confused:).

Hoi !

Tja, en reken maar dat er nog meer veranderd.

t Ís tenslotte allemaal begonnen met Win2K.....

Greetz,

Harry.

Wat mij betreft nog steeds een prachtsysteem :).

Al merk je wel dat 'ie oud is hoor als je hem naast Vista houdt :).

Volgens de Microsoft traditie zal daar nog wel aan geschoven worden.. Ben benieuwd; ik zie het toch een beetje als één grote Vista bugfix :-).

Volgens de Microsoft traditie zal daar nog wel aan geschoven worden.. Ben benieuwd; ik zie het toch een beetje als één grote Vista bugfix :-).

Ja... en een soort Vista Light dus...
Dit staat haaks op de aankondiging in januari in Las Vegas dat "7" een flinterdun OS zou worden, met touch screen mogelijkheden, dat omringt zou worden door VM's....

Bottomline is natuurlijk money.... Van de investering in Vista is, door de matige verkopen, te weinig terug gekomen, dus borduren we nog even voort.....

vind enkel build 6519 en niet de 74 wat zijn de belangrijkste verschillen, is het de moeite om met de 19 te beginnen?

Hoi,

Laat ze eerst vista maar eens goed "afmaken" en dan pas met het volgende systeem komen! Vista heeft net sp1 uit, en windows 7 staat al klaar!

Het gaat naar mijn idee te snel! Windows xp heeft er ook 5 jaar over gedaan, en loopt nu nog steeds als een zonnetje! Laat de mensen eerst maar goed aan vista wennen! Ontwikkeling is natuurlijk goed, maar zo snel achter elkaar is niet goed! (naar mijn idee dan)

Groeten....

Vista is meer een opstapje naar 7 toe. Ik denk dat 7 afbouwen op de ervaringen van Vista is een goede zet lijkt me.

En Vista is niet zo héél veel veranderd sinds de originele release hoor. Er is een aspect van beveiliging aan toegevoegd in IE 7 en het SP2 beveiligingscentrum maar verder valt het mee.

Hoi,

Laat ze eerst vista maar eens goed "afmaken" en dan pas met het volgende systeem komen! Vista heeft net sp1 uit, en windows 7 staat al klaar!

Het gaat naar mijn idee te snel! Windows xp heeft er ook 5 jaar over gedaan, en loopt nu nog steeds als een zonnetje! Laat de mensen eerst maar goed aan vista wennen! Ontwikkeling is natuurlijk goed, maar zo snel achter elkaar is niet goed! (naar mijn idee dan)

Groeten....

7 komt toch pas in 2010 en linux ubuntu komt om het half jaar met een nieuwe versie.

En is xp dan helemaal al af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan