Windows 7 build 6519 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
XP wordt verder niet ontwikkeld nee. Alle nieuw zaken zitten in Vista.
 
Omdat je dan hetzelfde krijgt wat vista nu heeft, nog steeds kinderziektes en bugs! Laat ze eerst maar werken aan patches en fixes voor vista! Sp1 was ook niet alles! Bovendien moeten de hardware fabrikanten ook steeds verplicht mee, met hun drivers ed. Pas als vista zo goed werkt als bv een xp, kunnen ze pas verder met ontwikkelen van andere systemen.

Maargoed dat is mijn mening!:p
 
Omdat je dan hetzelfde krijgt wat vista nu heeft, nog steeds kinderziektes en bugs! Laat ze eerst maar werken aan patches en fixes voor vista! Sp1 was ook niet alles! Bovendien moeten de hardware fabrikanten ook steeds verplicht mee, met hun drivers ed. Pas als vista zo goed werkt als bv een xp, kunnen ze pas verder met ontwikkelen van andere systemen.

Maargoed dat is mijn mening!:p

Ja dan moesten ze volgens mij ook al niet aan vista beginnen en dan zou linux (ubuntu/mandriva/suse) marktleider moeten zijn, maarja dat is ook niet het geval.
En waarschijnlijk is windows 7 afgeleid van vista en gaan vele drivers bij de 2 OSen werken zonder problemen denk ik.
 
Ja dan moesten ze volgens mij ook al niet aan vista beginnen en dan zou linux (ubuntu/mandriva/suse) marktleider moeten zijn, maarja dat is ook niet het geval.
En waarschijnlijk is windows 7 afgeleid van vista en gaan vele drivers bij de 2 OSen werken zonder problemen denk ik.

Laten we dat maar hopen dan;)
 
Je kunt toch altijd opgeven en feedback geven over vernieuwingen die we graag zien in Windows Se7en?
Is daar een lijst van (de nieuwe features (t.o.v. Vista))?

Zo zou er ook een Prullenbak komen die zichzelf vult?
 
Waarmee zou die moeten vullen dan?
Weet ik niet, misschien papierprulletjes.
Maar ik bedoel dan wel dat als je iets versleept naar de prullenbak, hij bijvoorbeeld voor 1/10 vol zit (in de pictogram).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan