Windows 7 build 7600 niet geldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Nadat ik al een tijdje met W7 build 7600 heb gewerkt krijg ik ineens een melding dat mijn programma niet geldig is. Een speciaal programma van Microsoft heeft dat vastgesteld. Vanwege het ontbreken van een correcte productcode kon ik het programma ook niet activeren. Een dergelijke melding heb ik ook eens gekregen bij het gebruik van een illegale versie van Windows Vista en werd ik verplicht om een legale versie te kopen. Ik heb echter niet het gevoel dat ik de W7 versie op een illegale manier heb gekregen. Deze is op een normale manier via internet gedownload. Iemand enig idee wat ik hiermee moet doen?

Hoi !

Officieeel komt de Win 7 RTM (7600-16385) pas op 6 augustus a.s. beschikbaar voor de OEM-partners (de PC-bouwers zoals Asus, HP etc. etc.), dus laat staan voor de consument !

Ergo is iedere versie die je nu al draait illegaal !

De versie loopt alleen via een illegale pre-loader, of via een z.g. bios-modificatie naar SLIC 2.1 (Vista was 2.0) , een Vista certificaat en de enigste uitgelekte OEM-key !

@Microsoft heeft echter al te kennen gegeven deze key (22TKD-.....0 te blacklisten dus....

Geduld hebben, de re-arm-truc gebruiken, of je gewoon bij de RC-versie houden.

Trouwens.....hier loopt de RTM-versie als een zonnetje.......

Greetz,

Harry.

@ Harry Snor,

Niet alles is geblokkeerd dus er is nog wel mogelijkheid. Ik draai hier namelijk Build 7600 RTM zonder enige problemen :)

Las je laatste zin niet :P

Beste Harry,

Helemaal verbaasd ben ik niet over dat dit een illegale versie is. Het was leuk om te proberen. Ik heb al besloten om build 7260 weer te gebruiken tot ik nadere berichten zie over een toegestane build 7600. Bedankt voor de uitleg.

Theo

Hi Harry,

Als ik naar deze website ga en aangeef dat ik via DVD Windows 7 wil downloader staan de woorden de productkey en download grijs aangegeven. Het lukt dus niet om Windows te downloaden.

Theo

Heb jij wel een technet subscription?
Als je die niet hebt kun je hem dus niet via technet downloaden en zijn de opties dus greyed out

Hier draait de RTM 7600 als een zonnetje! (wel illegale:o:eek:) Met ook gewoon illegale key.....:eek: niet geblacklist! en geen oem (iemand gaf 5 werkende keys bij de torrent)

Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan