gethez
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mrt 2007
heb een vraagje, op mijn zus haar laptop is het icoontje van het bureaublad al enige tijd zoek...
ik moet dus als ik iets opsla het altijd ergens anders gaan opslaan, want bureaublad vind hij niet...
als ik dus bv. bij mijn zus ga kijken in "deze computer" vind ik (zoals in de bijlage wel is te zien, want dit is een screenshot van mijn desktop) bureaublad niet terug...
er is vanalles dat niet overeenkomt met mijn scherm in "deze computer"
zo staat er bij mij :
1 bureaublad
1.2 bibliotheken
1.3 thuisgroep
1.4 de naam van mijn useraccount
1.4.1 bureaublad
1.4.2 en verder ... : contactpersonen / downloads / favorieten / mijn afbeeldingen,doc, vid , muz / etc.
1.5 computer
1.6 netwerk
1.7 config scherm
1.8 prullenbak
1.9 en verder alle mappen die op mijn bureaublad staan...
en bij haar is het :
1 favorieten
1.1 downloads
1.2 recente locaties
2 bibliotheken (met onderverdeling afbeeldingen , doc , vid en muziek)
3thuisgroep
4 computer
5 netwerk
hoe komt het dat dit zo verschillend is??? kan je de indeling zelf aanpassen?? en hoe kan ik terug enige orde herstellen hierin?? is echt niet gebruiksvriendelijk op deze manier...
(ik vermoed dat ze ooit met een verkeerde handeling dat bureaublad icoontje ergens heeft verwijderd of in geplaatst heeft, ik kan in computer\c\ gebruikers\ gebruikersnaam wel nog een bureaublad icoontje terug vinden, maar dit staat dus niet bovenaan zoals bij mijn computer het cijfertje 1)
en ook .... tussen thuisgroep en computer zou dus een map moeten staan met haar gebruikersnaam...
ik hoop dat het wat duidelijk is wat ik probeer te vertellen, anders vraagt u maar...
mvg,
gethez
ik moet dus als ik iets opsla het altijd ergens anders gaan opslaan, want bureaublad vind hij niet...
als ik dus bv. bij mijn zus ga kijken in "deze computer" vind ik (zoals in de bijlage wel is te zien, want dit is een screenshot van mijn desktop) bureaublad niet terug...
er is vanalles dat niet overeenkomt met mijn scherm in "deze computer"
zo staat er bij mij :
1 bureaublad
1.2 bibliotheken
1.3 thuisgroep
1.4 de naam van mijn useraccount
1.4.1 bureaublad
1.4.2 en verder ... : contactpersonen / downloads / favorieten / mijn afbeeldingen,doc, vid , muz / etc.
1.5 computer
1.6 netwerk
1.7 config scherm
1.8 prullenbak
1.9 en verder alle mappen die op mijn bureaublad staan...
en bij haar is het :
1 favorieten
1.1 downloads
1.2 recente locaties
2 bibliotheken (met onderverdeling afbeeldingen , doc , vid en muziek)
3thuisgroep
4 computer
5 netwerk
hoe komt het dat dit zo verschillend is??? kan je de indeling zelf aanpassen?? en hoe kan ik terug enige orde herstellen hierin?? is echt niet gebruiksvriendelijk op deze manier...
(ik vermoed dat ze ooit met een verkeerde handeling dat bureaublad icoontje ergens heeft verwijderd of in geplaatst heeft, ik kan in computer\c\ gebruikers\ gebruikersnaam wel nog een bureaublad icoontje terug vinden, maar dit staat dus niet bovenaan zoals bij mijn computer het cijfertje 1)
en ook .... tussen thuisgroep en computer zou dus een map moeten staan met haar gebruikersnaam...
ik hoop dat het wat duidelijk is wat ik probeer te vertellen, anders vraagt u maar...
mvg,
gethez