Windows 7 CD Boot niet goed (gedownload als iso en Gebrand met poweriso)

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Besturingssysteem
Gebruik Windows 10 en 11.
Office versie
Microsoft Office Professional Plus 2021.
Beste, leden

ik heb een windows 7 Enterprise Service Pack 1 ISO gebrand op een CD 32(x84) en 64(x64) bit op een CD met poweriso maar wanneer ik hem in de Cd speler van de computer stop en op F10 klik en daarna in de boot menu voor CD-ROM DRIVE klik dan start/boot de windows 7 Cd die ik gebrand had tot het welbekende windows 7 screensaver van de setup (zie foto wel van internet maar alleen zie ik de setup niet om hem in te stelen) Tot de screensaver dus wat je achter de setup ziet van de windows 7 setup tot daar boot hij maar daarna boot hij niet meer als ik 30/35minuten wacht of 1uur wacht zie ik gewoon niks anders dan de screensaver van de setup
toen heb ik dus maar windows 7 ultimate 32bit gedownload als iso en die gebrand omdat de andere niet werkte maar die heeft het zelfde probleem bij het booten ik heb de gebrande cd's

Windows 7 Enterprise Service Pack 1
Product ID: XXXXX-XXX-XXXXXXX-XXXXX match to CD Key data
CD Key: BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB-BBBBB

Product ID BESTAAT UIT 20 CIJFERS MAAR EVEN XXX VAN GEMAAKT EN CD KEY IS ZOALS DAT KeyFinder HEM VOND
PRODUCT ID/CD KEY IS GEVONDEN MET KeyFinder dat ik gedaan had toen ik windows 1ste keer legaal met Vriends zijn legale cd/key ge�nstalleerd had en nu is die pc vervangen naar xp (voor een HDD schijf te proberen) en moet nu hij terug naar windows 7

Groetje's Musaneter1 wie mij helpt is zeer dankbaar

Voor bijlage van foto die ik zij bij (zie foto wel van internet maar alleen zie ik de setup niet om hem in te stelen) windows7-setup-screen.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat de iso's zo groot zijn dat je een dvd moet nemen.
Misschien kun je een andere downloaden en op een rewritable zetten?
Ook zou je kunnen branden op de laagste snelheid.
Als je niet de nieuwste versie hebt, heb je het nadeel dat hij de eerste tijd ontzettend veel gaat updaten.
succes ermee

Waarschijnlijk zijn er bestanden niet goed gebrand. Dit komt nog wel eens voor.

Ik adviseer je de Windows 7 ISO even te testen in VirtualBox. Start ie daar ook niet door, dan moet je de ISO opnieuw downloaden, aangezien daar dan iets fout is gegaan.

Start de ISO wel door in VirtuaBox, moet je de ISO even opnieuw branden. Dat kun je het beste op lage snelheid doen en aanvinken dat de DVD na het branden even wordt geverifieerd. Dan weet je zeker dat de DVD goed gebrand is en er geen fouten op voorkomen.

EDIT:

Let er ook op dat er geen USB-apparaten zijn aangesloten tijdens de installatie van Windows 7. Dit wil nog wel eens problemen opleveren in de vorm van het bevriezen van de installatie. Hier had ik gister nog last van tijdens de installatie van Windows 7 Enterprise RTM x86. Deze bevroor tijdens het voltooien van de installatie. Na het ontkoppelen van de USB-hub die tevens een koeler bevatte en de installatie opnieuw startte, bevroor de installatie niet.

Laatst bewerkt:
Neem even contact op met Microsoft, zij zijn bijzonder klantvriendelijk bij installatie/registratie problemen.
Zolang het tenminste allemaal legaal gaat.

Wanneer het niet helemaal legaal is kan ik mij slecht voorstellen dat Helpmij.nl hun naam er aan verbonden willen zien.

Ik dacht dat de iso's zo groot zijn dat je een dvd moet nemen.

met CD bedoel ik dat ik de iso op een DVD-R zijn gebrand en ik heb met sp1 en dat is niet denk niet met de nieuwste versie en het nadeel is dat hij denk de eerste tijd ontzettend veel gaat updaten. en daarom zie ik de screensaver alleen en niet de setup is dat ook de optie?? dat dat het is

Waarschijnlijk zijn er bestanden niet goed gebrand. Dit komt nog wel eens voor.

ik heb de 2 iso's die ik had gebrand op een cd(DVD-R ) niet meer omdat ik ze op mijn laptop had gedownload en via daar op DVD-r gezet en toen verwijderd + uit de prullenbak Dus nu mijn vraag is zou ik de iso's die op de dvd-r zijn gebrand nog kunnen openen in virtual box?? om hem te testen (ik heb virtual box niet op mijn laptop maar heb wel ervaring er mee hoe virtual box met iso's werkt) en win 7 moet op me pc komen en ik heb op mijn pc windows xp en Virtual PC 2007 SP1 met win 95 omdat ik commando's moet leren en daar ik het beste kan leren(ict niveau2 doe ik) en wil win 7 omdat xp ermee stopt 8april en ik win 7 fijner vind ook op me laptop heb

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan