windows 7 compatibel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
in de jaren heen heb ik veel programmas vergaard
bestaat er geen programma die alle setups kan bekijken of ze compatibel zijn met windows 7

Trail and error ben ik bang:(, anders zou ik dat ook wel willen weten.:)

enige wat ik al heb is op mijne bestaand systeem xp
windows 7 upgrade advisor daarmee kan je zien welke hardware en software compatibel zijn met de 7

Kun jij 'veel' definiëren?
Als je praat over 10 tot 20 progjes (dat zou in mijn ogen al redelijk veel zijn) dan is mogelijk via Google in 20 tot 30 minuten vast te stellen hoe het e.e.a. zit? Ik reken daarbij max.1,5 minuut per progje. Zoekvraag in Google:

{naam progje}+windows+7

mijn basis software is geen probleem
maar ik heb nog veel software die ik maar zelden of nooit gebruik maar heel goed zijn
als ik ze een per een moet opzoeken in google ben ik wel effe bezig

ps mijn basis bestaan al uit 39 programma's

Al overwogen om op een kleinere partitie (voor die software die wat ouder is en die je niet dagelijks gebruikt) een bescheiden XP installatie 'in ere' te houden?

Of een virtual pc, kan ook. Zeker je installers draaien met rechtsklik >> Als administrator uitvoeren, want oudere installaties hebben dat beveiligingsconcept nog niet door en vragen er ook niet om, met alle "geen rechten"-gevolgen erbij.

in de jaren heen heb ik veel programmas vergaard
bestaat er geen programma die alle setups kan bekijken of ze compatibel zijn met windows 7

Ook ik zou wel eens willen weten of en hoe Word 2000 in windows 7 werkt. Ik krijg nl diverse foutmeldingen na instalatie hiervan.

Er zijn sites die beweren van wel, maar een topic hier van enkele dagen geleden lijkt keihard aan te tonen dat 2000 niet onder 7 draait. Desgewenst link ik 't topic.

was gewoon de bedoeling om op mijne nas 2 mappen te zetten
met software die op de 7 ging en een die niet op de windows 7 gaan

na vandaag wat zoekwerk te hebben gedaan denk ik dat nog niet bestaat
vmware is ook geen optie,zou zijn om geen uren te moeten installeren

ik heb 2 opties dualboot maken,of gewoon een xp symsteem bij steken in een rack

mijn zoektochtocht gaat voort ,wie weet:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan