Windows 7 Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drakion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Beste leden,
Mijn probleem gaat over het crashen van mijn Windows 7 wanneer ik een spel wil opstarten.

Sinds kort heb ik een nieuwe computer (HP Pavilion Elite HPE Series; HPE-410NL) waar ik een spel wilde op installeren, namelijk Crysis 2.
Dit deed ik d.m.v. een .iso bestand te mounten dat ik gedownload had, altijd al gedaan en nog nooit een enkel probleem mee gehad. Alles zag er goed uit, was zeker weten de retail versie.
Toen de installatie van start ging kwam er de gebruikelijke vraag dit bestand toegang te geven tot een installatie, akkoord geklikt en installeren dat ding. Vervolgens kwam er nog de vraag of dit bestand wijzigingen aan de harde schijf mocht aanbrengen, ook dit vond ik uiteraard goed.

Toen ik hierop klikte viel de computer uit, startte opnieuw op. Na het laden van Windows, op het moment dat je bij je gebruikersaccount zou moeten komen, kreeg ik het gevreesde blauwe scherm.
Gelukkig heeft HP een mooi herstelsysteem in hun PC's gebouwd waardoor ik snel op pad kon. Systeemherstel hielp niet, enkel het compleet opnieuw installeren van de computer, dus het besturingssysteem, was de oplossing.

Na het grote .iso incident durfde ik uiteraard niets meer te mounten. Maar ook andere spellen die ik vanaf Station D (cd's, dvd's) wil installeren geven me nu een bepaalde.. Angst :o.

Toen ik het spel Lord of The Rings: The Battle for Middle Earth wilde installeren leek alles goed te gaan. Alles netjes geïnstalleerd, geen problemen bij de installatie. Alleen bij het opstarten ging het fout.
Wanneer ik het spel opstartte zonder het administrator rechten te geven krijg ik een error, screenshot: http://img545.imageshack.us/i/errorpp.jpg//
Toen ik het probeerde door het 'als administrator' uit te voeren (de snelkoppeling van het spel op het bureaublad) kreeg ik weer de vraag of het programma wijzigingen mag aanbrengen aan de harde schijf.
Ik durf echt niet op ja te klikken bij deze stap.

Mijn vraag is of iemand hier een oplossing/verklaring voor weet te geven. Ik heb een Windows 7 64-bits besturingssysteem
Intel Core i5 CPU x 4 @ 2.7 GHZ
nVidia Geforce GT 230

Als meer informatie nodig is, hoor ik het vraag.

Alvast bedankt,

Drakion.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan