windows 7 crashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
156
beste mensen ik had laatst windows 7 eindelijk stabiel draaien toen ben de anti virus kaspersky geïnstalleerd van af de driver cd van mijn mobo sinds dien kan hij niet meer opstarten windows laad en dan krijg ik een blauw scherm , kan iemand mij helpen??

Groetjes jorrit

ps: de OS is windows 7 build 7000
 
windows 7 crash?.

probeer via F5 of F9 in veilige modus te komen..

probleem staat los van je geinstalleerde antivirussoftware.

bij mij weten is windows 7 nog in testfase,zijn er beta versie's.lijkt me geheel normaal dat je tegen problemen zult aanlopen.

je moet na herstart PC in veilige modus zien te geraken..om exact de melding(en),fouten te achterhalen een blauw scherm verschijnt niet zomaar!.

graag wat meer info :thumb:
 
Pc herstarten voor Windows opstartscherm komt kun je F5 en/of F8 intoetsen.

Dan kun je kiezen uit optie;s waaronder:

Pc opstarten via Dvd-rom lade als je dit wilt doen moet je de windows versie die je wilt gebruiken..Xp..Vista..7...of eerdere versies wat je hebt op cd/dvd rom in de lade doen!.

Als je NIET wilt her-installeren,bijwerken,ontbrekende essentiele windows onderdelen opnieuw installeren dan moet je kiezen voor:

Veilig modus met/zonder opdrachtpompt en/of netwerkmogelijkheden,als je via F5 of F8 niet deze keuze scherm krijgt moet je helaas opnieuw installeren via dvd-rom..

Svp wat meer info over de melding(en)..blauwe scherm etc..?.

Wat ik hierboven omschreef is algemeen weet iedereen..ik weet NIET in welk stadium jij zat alvorens je problemen ondervond met je Besturingssysteem!.

In afwachting...:confused:
 
Bij mij deed mijn laptop het niet toen ik norton 360 3.0 trail geinstalleerd had daarna op de knop uitgedrukt en in de velige modus gestart. Bij mij heb toen mijn laptop aangaf dat ie verkeerd afgesloten was op veilige modus gedrukt. Norton 360 verwijderd en klaar.

Jesse
 
weet je zekker dat niet super antispyware programma heb geinstaleerd deze laat win 7 ook behoorlijk crashen.

en na mijn weten is het nog steeds de F8 om veilige modus te selecteren
 
Ik weet niet beter dan dat je via F8 naar veilige modus gaat.

daar alle troep deinstalleren

ik gebruik NOD32 onde O.S. W 7 en dat werkt perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan