Windows 7 Deïnstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakua

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Ik heb eergister Windows 7 gedownload wat een testversie schijnt te zijn.. En ik dus niet mee op internet kan.. Ook werkte de registratiecode niet.
Nu kan ik dus helemaal niets meer met mijn PC, kan niet op internet krijg om de 2 minuten het bericht van Windows 7 is niet geregistreerd..
Nu vind ik het maffe dat ik nog maar 144 Gig over heb van de 500 gig harde schijf..
Dat zijn dus nog mijn bestanden van Vista.. Maar kan ik die echter nergens terugvinden..
Mijn vraag is eigenlijk, hoe verwijder ik Windows 7 en ga terug naar Vista zonder die bestanden te verwijderen.. Of uberhaubt hoe verwijder ik Windows 7! Want ik kan echt helemaal niets, internet doet het gewoon niet.. Ik kom niet eens op mijn router!

Ik hoop op een antwoord!
Ruben

Hoe heb je W7 geïnstalleerd? Gewoon over Vista heen gezet of op een aparte partitie?
Graag wat meer info.

Volgens mij erover heen... Het was een Iso file, gemount met Daemontools..
Toen geinstalleerd.. Als ik tijdens opstarten f5 druk, zie ik alleen Windows 7 staan..
Vista staat er niet meer bij..
Ik heb echter geen CD van Vista, zat standaard op de PC toen ik hem kocht.

Dan heb je pech want nu kan je niet meer terug naar Vista.
Wat je kan doen is zorgen dat je of Vista terug zet met de key die je hebt of zorgen voor een werkende W7 versie en dan je schijf eerst formatteren en Vista of W7 erop zetten. Dan zal je moeten opstarten van DVD ( aanpassen in het BIOS ) en de Setup doorlopen waarbij je aangeeft dat je je schijf wil formatteren alvorens het OS erop te zetten.

Gaarne je vraag in een eigen topic stellen en niet inbreken in een bestaand topic.
Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan