Windows 7 detecteert Wifi adapter niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Beste Helpmij,

Ik had één nieuwe hardeschijf gekocht, en er opnieuw Windows 7 (64bit) op geinstalleert.
Ik heb een Linksys WMP54G v4.1
Als ik de installatie start (van mijn driver software) dan kun je kiezen of je nu je PC uit wil zetten of later zelf uit wil zetten. Als ik op PC nu uitschakelen druk, dan gebeurt er niks!!!
Dus, ik sluit hem maar zelf handmatig af, en plaats mijn Linksys WMP54G v4.1 in mijn moederbord.

Daarna start ik mijn computer weer op, maar er gebeurt niks!?
Ik kijk daarna of de driver software wel geinstalleert is, en hij was geinstalleert.
Daarna ga ik kijken bij Apperaat Beheer, er staan daar 2 onbekende drivers, 1 helemaal onbekend en één andere als Netwerkadapter.

Ik klik daar met rechtermuisknop op, en klik op: Stuurprogramma's bewerken. Ik selecteer de map waar mijn Linksys WMP54G v4.1 installatie was, en daarna krijg ik de melding dat hij geen drivers kon vinden :confused:.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb mijn drivers op mijn externe hardeschijf staan, die ik download via m'n laptop.

Met vriendelijke groet,
Maarten

Van de adapter ?
Ik heb op de Linksys website gezocht op serie nr. en het klopt, ik heb de v4.1

Tijdelijk opgelost! Ik heb een oude wifi USB gevonden, die ik ooit eens gebruikte voor m'n Windows 2000 PCtje, wel een stuk slomer die USB :(

Maar, waarschijnlijk doet mijn Wifi drivers het niet omdat het geen 64bit zijn :( Linksys maakt alleen 32bit :( Zonde...

Opgelost :eek:
Geen idee hoe :P Ik ging ff alle kabels netjes maken in mijn PC omdat het nog al rommelig was :D

En, hij doet het weer... geen idee waarom. Misschien door die Wifi USB dat hij die software naar die kaart heeft gedaan xD

Geen idee :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan