Ik heb al vele fora afgezocht voor een mogelijke oplossing voor het probleem met mijn draadloos internet voor mij laptop met windows 7. Ik heb vernomen dat het een vaker voorkomend probleem is, maar ik heb nergens een oplossing/gelijke situatie kunnen vinden. Als computerleek zal ik nu mijn situatie voorleggen en ik hoop hierop een niet al te ingewikkeld antwoord op te ontvangen.
Er wordt aangegeven dat er wel verbinding is met het netwerk, maar dat er geen internettoegang is. Via 'problemen oplossen' kom ik te weten dat mijn DNS server niet reageert.
Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar het probleem lost zich niet op.
- Internet protocol versie 4 staat op automatisch IP-adres en DNS server laten toewijzen
- ik heb mijn dns cache al leeg gemaakt
Ik begin inmiddels ten einde raad te raken en ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
MVG,
Lisa
Er wordt aangegeven dat er wel verbinding is met het netwerk, maar dat er geen internettoegang is. Via 'problemen oplossen' kom ik te weten dat mijn DNS server niet reageert.
Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar het probleem lost zich niet op.
- Internet protocol versie 4 staat op automatisch IP-adres en DNS server laten toewijzen
- ik heb mijn dns cache al leeg gemaakt
Ik begin inmiddels ten einde raad te raken en ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
MVG,
Lisa