Windows 7 doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo,

Ik heb weer windows 7 geinstalleerd, maar hij start vreselijk traag op en geeft steeds opstart problemen! ik word er gek!!
Ik denk dat ik ga wachten op service pack 1.

Want dit houd ik niet meer vol..

Voor miij even geen 7 meer:mad:

Mvg Windowsfaq

Dus wat is je vraag?
Hoe het kan die ie zo traag is waarschijnlijk?

Kun je iets meer vertellen over die "opstart problemen"

Wat is er mis met W7? Hier loopt het gesmeerd in een netwerk. Dus als je problemen hebt, ligt het aan de instellingen van je computer/router/modem.

En hoe zit het met de krachten van de pc zelf? Windows 7 is dan wel een verbeterde versie van XP maar is een nog iets zwaarder pakket. De minimale specs vind ik niet zo belangrijk zoals ze die altijd vermelden bij een software pakket maar het is wel een richtlijn om je te vertellen of de pc er mee om kan gaan.

Daarbij uiteraard de ham vraag, is het een legale versie?

Wat is er mis met W7? Hier loopt het gesmeerd in een netwerk. Dus als je problemen hebt, ligt het aan de instellingen van je computer/router/modem.

Nou het duurt 1 minuut voor de computer is opgestart.
En opstart problemen: Dan kom ik automatish in windows 7 repair, dan zoekt hij naar problemen en dan hersteld hij die.

en Vooral bij updates downloaden en installeren, dan installeert hij de updates en dan zegt ie ''windows 7 some updates are not installed'' :evil:
Daar word je tog niet vrolijk van:o

En ik denk dat mijn hardeschijf ook niet zo snel is want hij geeft een ''5,9'' op me hardeschijf, dat is niet erg snel:(

Zo zit het inelkaar

re:

Defragmenteren / schijfopruiming / harde schijf op fouten controleren / Norton verwijderen en een goeie virusscanner installeren / bios naar default terugzetten

Volgorde niet zo belangerijk ;)

WIN 7 is :thumb:

Dat is traag opstart ligt niet aan de snelheid van je hardeschijf.

Zo te horen heb je geen legale versie, niet erg, werkt ook prima, maar installeer hem anders opnieuw.

Ik had eerst vista op me laptop, toen xp, nu windows 7 PROF, en werkt als een tiet. No problemo.

en over je specs heb je het ook niet gehad.
wat voor soort pc ?
hoeveel geheugen zit er in ?
welke cpu .
want wat je nu beschrijf is wel zo vaag.
meestal als die in auto repair komt wil toch zegen dat de data corupted is.
ik raad je aan om eerst je schijf en geheugen te testen.
als er niets verder op doet dan windows opnieuw installeren
ik moet zegen ik ben zeer tevreden over 7 beste windows tot nu toe.

Laatst bewerkt:
en over je specs heb je het ook niet gehad.
wat voor soort pc ?
hoeveel geheugen zit er in ?
welke cpu .
want wat je nu beschrijf is wel zo vaag.
meestal als die in auto repair komt wil toch zegen dat de data corupted is.
ik raad je aan om eerst je schijf en geheugen te testen.
als er niets verder op doet dan windows opnieuw installeren
ik moet zegen ik ben zeer tevreden over 7 beste windows tot nu toe.

Ik ga er een video van maken..

http://www.youtube.com/watch?v=aJ0DSmkraX0

Graag reacties hier over...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Nou een prestatie-index van 5,2 is helemaal niet slecht,die van mij heeft minder en draait als een tierelier en 5,9 voor de schijf is heel normaal dus moet je toch andere problemen hebben die hier niet duidelijk uit de verf komen.Is het een 32 of 64bits?Dat heb ik niet duidelijk kunnen zien,je hebt 3GB geheugen zag ik dus kun je volstaan met een op 32bits gebaseerd OS.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je een beetje overdrijft qua snelheid.
Tipje: gebruik google chrome ipv internet explorer. (niet dat de pc er sneller van wordt maar werkt fijner)

Je moet denk wel even in je bios de bootpriority veranderen dat je hardeschijf als eerste staat, heb nu het idee dat hij eerst opzoek gaat naar iets anders, helemaal in het begin bij het logo van HP. Want dat logo staat er wel redelijk lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan