Windows 7 Drivers zijn niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

INTELxCORE

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2011
Hallo ik heb net Win7 ultimate geiinstalleerd op mijn netbook
en ik heb wat drivers nodig maar ik weet niet welke
hier zijn netbook specs:
Asus EEE PC 1005PE
Intell Atom 1,77 Ghz
250 GB HDD
32 Bits
Display adapter: Standard VGA GRAPHICS adapter.

ik wil een nieuwe display adapter hebben en een nieuwe chipset
want mijn schermresolutie zit op 800 x 600 en ik kan niet veranderen ze zeggen ik
heb drivers enzo nodig
MAAR ikzelf weet helemaal niks van drivers
ik weet niet wat ik download kan iemand mij gwn de link geven naar de dingen waar ik voor an het zoeken ben?

Bedankt maar ik heb deze website al geprobeerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is toch echt de site waar je zou moeten wezen.

Eerst dus de chipset gedaan en na een herstart de vga?
Mocht echt niet lukken dan zou het weleens kunnen liggen aan feit dat orgineel w7 starter is en jij nu Ultimate zet.

Geeft w7 updates je geen mogelijkheid tot juiste vga driver toevallig?

ja er zat w7 starten op maar ik heb de harde schijf geformatteerd en ultimate erop gezet

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ..dat begrijp ik. Maar ik stel je ook 2 vragen in mijn vorige posting.

Jouw laptop heeft de Intel GMA 500 onboard videokaart, waarvan de meest recente versie te downloaden is op de website van intel: klikkerdeklik

Echter, zoals al aangegeven is door Frank: je moet ook de rest van de drivers van de netbook installeren. Dat zorgt namelijk voor behalve een werkend systeem ook voor de beste prestaties!

Er is overigens een reden waarom netbooks met "starter" komen en niet een volledige windows. Dat is niet om kopers te plagen, maar omdat netbooks simpelweg niet de CPU kracht en geheugen hebben om windows 7 fatsoenlijk te draaien.

Zo'n heel verhaal is het niet en ik zeg ook niet dat zo is. Maar opvallend is het wel aangezien TS'r er niets mee kan blijkbaar.
Daarbij heb ik al de juiste pagina gegeven van ASUS zelf. Dat is directer als een google link.
Tevens staan nog steeds de 2 vragen open.

Dus ok, nou... ok... nou.. nou!!;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan