windows 7 e-mail programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper199739

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
269
Hallo,
ik heb een computer aangeschaft met windows 7 en nu is mijn vraag hoe ik hier mee, kan mailen. Ik wil geen gebruik maken van windows live of hotmail maar, gewoon een programma zoals outlook dat op mijn andere pc met windows xp. Heeft iemand suggesties?

Groeten, jasper199739.
 
Dat is windows live mail ook hoor,die is niet online ofzo. Je moet hem alleen even downloaden want hij zit niet meer standaard in windows 7 en het is de opvolger van outlook express.

Maareh, andere programma's:

Thunderbird
Outlook (Zit bij microsoft office)
Incredimail
 
Hoe bedoel je die is niet online ofzo?

Bedoel je eigenlijk windows mail die in vista zit?



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows Live Mail is gewoon de opvolger/vervanger van Outlook Express en van Windows Mail (die zat in Vista) en kan dus off-line gebruikt worden. Zelf bevalt mij Thunderbird beter: http://www.mozilla-nl.org/projecten/thunderbird



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows live mail

Ik zou persoonlijk ook niet voor windows live mail gaan omdat het me nu al zo veel problemen opgeleverd heeft met m'n hotmail accounts
 
Ook hier een duidelijke voorkeur voor Thunderbird, ook met Windows 7
 
Okay, vraag is opgelost. Ik heb windows mail (Dat mailprogramma in Vista) overgezet naar
windows 7 dat, bevalt goed.
 
Ik had heel veel problemen met Thunderbird in windows 7 dus mij bevalt Windows Live zonder enige fout, weer goed.

Ik kan nu alle mails zien per adres, bij Thunderbird was er keer op keer gedoe dat ie geen verbinding kon maken met andere adressen etc. Nu gelukkig voorgoed voorbij.

Mijn ervaring is dat je het beste zoveel mogelijk originele standaard software kunt gebruiken. Het correleert nl niet altijd best.
 
Ik kan nu alle mails zien per adres, bij Thunderbird was er keer op keer gedoe dat ie geen verbinding kon maken met andere adressen etc. Nu gelukkig voorgoed voorbij.

Hier geen probeel, maar je moet je pop-instellingen wel nalopen, want dat gaat met automatisch instellen nog al eens mis !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan