Windows 7 en Google/Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marion001

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc met Windows 7.
Ik wil graag G-mail constant geopend houden, maar dat verdwijnt zodra ik iets opzoek via Google.:confused:
Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!

Oplossing?

Ik weet ook niet wat het probleem kan zijn.
Misschien is mozilla thunderbird een oplossing?
Je kunt Mozilla Thunderbird hier downloaden.

Waarom gebruik je je Gmail account dan niet gewoon in je mail programma?
Of wil je alleen met webmail werken? Dan moet je inderdaad een notifier nemen.

Terrarabo

Waarom gebruik je je Gmail account dan niet gewoon in je mail programma?
Of wil je alleen met webmail werken? Dan moet je inderdaad een notifier nemen.

Hallo,
Ik ben niet zo'n kei:o en weet helaas niet zo goed wat je bedoelde....?
Ik gebruik voor privé Incredimail en voor de tennisclub Gmail.
Het is nog steeds niet gelukt:confused:

Gmail instellen in Incredimail is super eenvoudig.
Je gaat gewoon naar " Hulpmiddelen" en dan naar " E Mail accounts" en kiest daar voor " toevoegen" ! Vervolgens kan je voor Gmail kiezen en vul je de gegevens ( wachtwoord en gebruikersnaam) in en Incredimail doet de rest. Je kan nu gewoon je Gmail berichten in Incredimail lezen en ook versturen :thumb:
Je kan ook via berichtregels zorgen dat al je post aan het Gmail adres in een eiegen map komt.

Laatst bewerkt:
Zo moeilijk is het toch niet.

je opent Gmail in je browser, opent daarna een nieuw tabblad in je browser en daar ga je verder internetten

@ mrmusic, inderdaad zo simpel is het maar mij lijkt het gewoon het makkelijkst als ze hem gewoon in het mail programma gebruikt !

Zo moeilijk is het toch niet.

je opent Gmail in je browser, opent daarna een nieuw tabblad in je browser en daar ga je verder internetten

Dat is nu juist het probleem, zodra ik een nieuw tabblad open is Gmail verdwenen...

Lijkt me sterk....

Wat komt er dan te staan op het tabblad van gmail?

Okay, nog één poging :D

Je mail komt appart binnen en komt zelfs in een eigen mapje als je wil en je hoeft nooit meer appart in te loggen op Gmail. Dat is toch het makkelijkst?

Okay, nog één poging :D

Je mail komt appart binnen en komt zelfs in een eigen mapje als je wil en je hoeft nooit meer appart in te loggen op Gmail. Dat is toch het makkelijkst?

:d Herken je dit....vrouw.....eigenzinnig......

Zonder gekheid, ik ben blij met je goedbedoeld advies en het meedenken, maar ik wil dit het liefst gescheiden houden, omdat ik dat toch het meest overzichtelijk vind.
Dankjewel:thumb: Ik blijf nog ff zoeken....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan