Windows 7 en Logitech QuickCam E2500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarkus

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Berichten
81
Weet iemand hoe ik mijn cam weer aan de praat kan krijgen?

Op Vista 32bit werkte deze cam prima, maar nu ik overgestapt ben naar Windows 7 64bits, lijkt het erop dat mijn cam niks meer waard is, wat toch erg zonde zou zijn aangezien ik hem nog maar een paar maanden heb.

Op internet heb ik gezocht naar drivers voor de logitech cams voor Windows 7, een vriend van mij vond ze uiteindelijk. Toen ik die drivers had uitgepakt en daarna nog een keer probeerde via de bijgeleverde cdrom die cam probeerde te installeren kreeg ik de melding te zoeken naar updates. Nou even was ik hoopvol. Maar al snel kwam de melding weer dat deze cam niet compitable is met dit besturingssysteem en dat ik op internet moest gaan zoeken naar een oplossing.

Maar ja die kan ik dus nergens echt vinden en lees overal dat er meer mensen zijn die problemen ondervinden.

Of moet ik nu gewoon wachten tot logitech met zijn tijd meegaat en updates maakt voor zijn cams zodat we ze ook op Windows 7 kunnen laten draaien? Dat zou wel ***** zijn.

Nou ja misschien is er hier iemand de me verder kan helpen?

Alvast bedankt!
 
Ik begrijp je niet zo goed....

Je hebt drivers op internet gevonden en dan installeer je met de cdrom??:eek::eek:
 
Hoi !

Waarschijnlijk ligt het probleem niet bij Win 7, maar bij de 64-bits-versie.

Als er wel 64-bits drivers voor Win Vista zijn kun je die onder Win 7 64-bits gewoon gebruiken in de Vista-comptabiliteits-modus.

Greetz,

Harry.
 
hier kun je de Vista drivers en software vinden. Kies bij Select File voor 64-bit.

Is recente software, dus je zou een kans moeten maken (al dan niet in Vista compatibiliteits-mode (zie tip Harry Snor)).

Succes,

Tijs.
 
hier kun je de Vista drivers en software vinden. Kies bij Select File voor 64-bit.

Is recente software, dus je zou een kans moeten maken (al dan niet in Vista compatibiliteits-mode (zie tip Harry Snor)).

Succes,

Tijs.


Bedankt voor de link, ben lang aan het zoeken geweest op Logitech site, maar kon daar niks vinden. Ik heb file gehaald en geinstalleerd, en mijn cam werkt weer!

Super bedankt!
 
Ik begrijp je niet zo goed....

Je hebt drivers op internet gevonden en dan installeer je met de cdrom??:eek::eek:

Ja omdat ik na installatie van die drivers een foutmelding kreeg, dacht ik misschien moet ik het toch via de cdrom doen, maar ja dat bleek dus ook niet te werken.
Maar goed hij werkt nu weer dus dat is :thumb:
 
Mooi dat het nu werkt! :)

Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan