Windows 7 en Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Is Outlook Express ook te installeren onder win 7?

Mijn vrouw vind Windows Live Mail niet makkelijk om mee te werken en wil dus terug naar Outook Express.
Ik heb zelf al van alles geprobeerd om WLM op OE te laten lijken maar ik kom met de verschillende 'verwijderde items' mappen niet ver genoeg. Je kunt voor al je accounts wel alle 'postvak in', 'verzonden items' en 'concepten' in 1 keer bekijken en desnoods verwijderen. Maar dat geld niet voor de verschillende 'verwijderde items' mappen.

Heeft iemand hier een oplossing voor???

Nee, helaas is dat niet mogelijk.
Ik heb ook al eens gekeken maar hij is niet "los" te downloaden en dus ook niet onder W7 te installeren. Is Incredimail niks voor je vrouw? Heel gebruiksvriendelijk en vrouwen vinden al die leuke achtergronden meestal erg leuk :)

Ikzelf gebruik al lang Mozilla Thunderbird. Vind ik persoonlijk pak beter dan OE of dat Windows Live gedoe. Misschien moet ze die is uitproberen.:)

Jammer, de alternatieven ken ik wel. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van Incredimail.
Zit er in incredimail nog steeds reclame als je de free versie gebruikt? Thunderbird is wel goed. Ik vind zelf WLM wel gemakkelijk vandaar dat ik daarvoor ging.

OE is dus geen optie, jammer.
Ik ga ze wel weer eens uitproberen.

Bedankt.;)

Klopt, zit er nog steeds in. Als je hem installeert krijg je wel regelmatig aanbiedingen dat je hem kan aanschaffen voor 9.95 i.p.v. 19.95.
Daar kan je even op wachten natuurlijk.

Incredimail word het niet, net mijn vrouw even laten kijken en die hoeft al die extra's niet.
Mooi ook want ik hou niet van die zogenaamd 'gratis' programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan